Na mijn training topic met overweldigende vele reactie's en discussies hier de uitslag!http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=810955
Ik en Bahar(een vriendin die ook mee deed) waren erg zenuwachtig!En de jongens waren volgens mij nog zenuwachtiger dan ons maar ja hahaha
Ik heb me beugels lang gelaten vanwege mijn wond en de andere meiden reden ook met lange beugels dus......
Na alle voorbereidingen op naar de start. Helaas was het een valse start waardoor ik pas als 3e vertrok en de andere hadden een ruime voorsprong waar helaas niks aan gedaan werd.
Gelukkig kon ik de voorsprong wel verkleinen en eindigde dan ook als 3e. Maar volgens mij vondt iedereen dat ik gewonnen had want toen ik terug reed begonnen veel mensen te klappen!
Daarna zag ik dat er wat gebeurd was tijdens de race.Bahar was gevallen en werd meegenomen door een ambulance.Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis....Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar ik ga vanmiddag even langs denk ik.
nou hier komen de foto's!
alvast het race gevoel in de zadelkamer!

ik en bahar zenuwachtig aan het wachten hahhaa

toen ben ik maar met de kleine van mijn trainer gaan spelen als afleiding hihihi

tijd om om tekleden

tadaaaaa

opweg naar de voorring

met trotse vriendlief in de voorring

Bij de start

De valse start zij vertrok nog later als mij

En de finisch

Dit was het en ik wil Karen bedanken voor alles. Zij is hier naar aanleiding van onze boktmeeting!
groetjes nicky

Echt heel vet 
.. Bterschap voor je vriendin. Hoe is het met het gevallen paard afgelopen trouwens?