De reis ging van Gölenkamp (waar Rano staat) naar Meppen. De heenweg hebben we een weg gevolgt die na 38 km bij onze eindbestemming uitkwam. Op de terugweg hebben we een meer groenere route gevolgd en kwamen we op 44 km uit. In totaal dus 82 km verdeeld over twee dagen.
Rano heeft ons meerdere malen laten zien dat hij niet kapot te krijgen was: Op de heenweg toen we bij onze eindbestemming waren wilde meneer ineens niet stilstaan en wilde zelfs even op de achterbenen gaan staan, op de terugweg was hij niet van pauze's gedient en toen we hem eindelijk weer op zijn vertrouwde wei hadden spoot hij er in een rengalop vandoor....Nog maar niet te spreken over hoe hij reageerde toen hij de weg naar huis weer herkende....
In Meppen hebben we overnacht bij een oude werkcollega van mijn vriend. Zij hebben ook paarden en Rano kon rekenen op een warm onthaal met meer dan 4 kg brok, een bed vol met stro en een lekkere portie hooi
Daar stond meneer dan tussen de bloedmooie Hannoveranen en Oldenburgers die allemaal op springgebied uit werden gebracht en er prachtig uitzagen
Maar hij voelde zich er thuis, bovendien is hij zelf ook mooi (en dat weet ie wel
)Rano wordt regelmatig (zowel onder het zadel als voor de koets) getraint en dit was voor hem dan ook goed haalbaar, dus a.u.b. geen "wat zielig"-reacties
De foto's:
1.

Daar gaan we!
2.

Pause! Tijd voor een lekker snack en water
3.

Vriendlief erg geconcentreerd
4.

Eindbestemming: Rano happy in z'n stal
5.

En hier sliepen wij
Ontbijten deden we in de manege op de koets, waar Rano dan even los mocht lopen om even de beentjes te strekken voor vertrek.
6.

Mijn vriend bewondert zijn trots
7.

Rollen hoort erbij natuurlijk
8.

Even kijken of ze op de koets ook wat lekkers voor mij hebben
9.

Weer onderweg naar huis (uiteraard wilde ik ook even de touwtjes in handen nemen
)10.

Even draven!
11.

Wat een mooi paard is het toch
12.

Even pauze en lekker kletsen! Rano is overigens niet zo nat van het zweet, ik heb hem fijn natgesopt ter verkoeling
13.

Lekker brokkies eten!!!
14.

Onze lekkere knul
15.
Je wordt er best moe van hoor
Nou, tot zo ver onze tocht!!! laten jullie een berichtje achter voor ons?
Groetjes,
Lisanne, Thore en Rano
Het plezier straalt er iig bij iedereen van af.