Bij deze, ik hoop dat je er blij mee bent Kim!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, mag je heel trots op wezen. Een dingetje wat me opvalt het lijkt net of je af en toe gaat hangen en dat je wat ver naar achter zit, maja paardrijden leren gaat ook niet in 1 dag

Navidad schreef:is dit niet willem van dat opvangtehuis? Althans kan me nog herrineren, dat die brood en brood mager was toen. Die was ook bont.. Zo ja is die zeer goed bij gekomen!!

laurentia schreef:Hoi
Aansprekend paard en ruiter vind ik. Misschien loopt hij beter als je hem wat hoger (maar niet korter) instelt; zoals op de laatste foto. Dan heeft hij wat meer ruimte.
Succes!
onley schreef:mischien een tip een om zelf niet zo veel aan de teugels te hangen en wat vaker je hand te openen zodat hij ook meer voorwaarts gaat en zijn neusje er ook meer uitduwt
dus niet zo veel aan je paard hangen dan kan hij ook niet aan jouw hangen met gevolg dat hij op zijn eigen benen gaat lopen en dan kun jij hem nog fijner rijden.
dus ben niet bang en open je hand wat meer en gebruik je binnenteugel iets minder enkel om hem naar onder te vragen als het goed is dan kun je hem later op de buiten teugel als het ware door de bak heen sturen (als je snapt waar ik heen wil)
en een erg mooi paard is het