Standfoto's heb ik ook gemaakt, die staan in dit topic: viewtopic.php?f=53&t=817381&hilit=
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Ik hoop dat je er blij mee bent Nienke!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Carmenn_ schreef:Wat een OERlelijk shabrak, dat beest van nienke, die zal NOOIT Z halen, duhh.. En je moet even normaal op je paard zitten; want dit is te gek voor woorden... En wat zit je naar voren!

Carmenn_ schreef:Wat een OERlelijk shabrak, dat beest van nienke, die zal NOOIT Z halen, duhh.. En je moet even normaal op je paard zitten; want dit is te gek voor woorden... En wat zit je naar voren!
En er is al getemd.
Ook van Carmenn_ maar had niet anders van haar verwacht!
. Amazone moet alleen meer vooruit kijken, en iets meer een knik in de elleboog houden dan krijg je wat een duidelijkere lijn naar het bit
. Hierbij natuurlijk wel mooi ontspannen blijven vanuit de schouders. Probeer het paard wat meer van achteren er onder te rijden maar jullie zijn zeker goed op weg
! Hele mooie foto's. Vind de laatste het mooist.. Carmenn_ schreef:Nee tuurlijk.., krijg weer zulke berichten omdat ik mijn eigen mening geef.., dit is te gek voor woorden..
Paulaa_ schreef:Carmenn_ schreef:Nee tuurlijk.., krijg weer zulke berichten omdat ik mijn eigen mening geef.., dit is te gek voor woorden..
het is te gek voor woorden dat jij dat durft te plaatsen
Paulaa_ schreef:Ik ben ook 12 maar zo iets zou ik niet snel plaatsen
! Start je ook met haar, of van plan om te gaan starten?
Anoniem schreef:Paulaa_ schreef:Ik ben ook 12 maar zo iets zou ik niet snel plaatsen
Nee, inderdaad, van enig fatsoen heeft zij nog nooit gehoord!
Jij gelukkig wel![]()
Dit is ook niet omdat zij er echt zo over denkt, dit zegt zij alleen maar omdat ze mij niet mag. Best grappig want ik ken haar niet eens.

lilykashmir schreef:Haha, kan alleen maar lachen om zulke reacties als Carmen,..
Maar vind jullie een leuke combinatie! Start je ook met haar, of van plan om te gaan starten?
Idd, je handen mogen wat hoger, verder vind ik het er netjes uitzien!
Pien, weer top foto's! Je kan wel bijna geld gaan vragen haha
Echt heerlijk dat soort kinderen
Paulaa_ schreef:Misschien is ze gewoon jaloers op je mooie paard
ik ga nu wel een beetje offtopic
d0rien1988 schreef:WTF!! Carmen waar haal jij het lef vandaan om zoiets te posten op dit topic?? Dat slaat echt werkelijk nergens op!! Inderdaad is dit het niet waard om op te reageren, maar mn mond valt echt open van zo'n reactie.. echt kansloos! De enige reden die ik zou kunnen bedenken is idd jaloezie![]()
Ik vind dit juist een ontzettend fijn beeld geven Nienkekara!! Ik vind dat je hem super lekker aan het lopen hebt, de ontspanning is duidelijk aanwezig en het ziet er heel vriendelijk uit. Tuurlijk zijn er altijd kleine puntjes waar je aan kan werken, maar ik vind dit echt een fijn beeld geven.
Hoe oud is hij als ik vragen mag?
Heel veel succes nog met hem!
) is 15 jaartjes oud.