met losrijden liep ze heel fijn. toen naar de ring toe(het liep ondertussen al een half uur uit), daar kregen we gezeur met de jury, er bleek iets niet op orde te zijn, maar dat was iets van 7 jaar geleden (toen had ik marinda nog niet). ik heb ongeveer een kwartier rond de ring gereden, ringmeester kwam er al bij. ik mocht wel starten, maar schoot wel een beetje in de stress.
door al het lange rond de ring rijden werdt marinda moe, niet zo veel power en actie meer. de proef was beetje matig, en had 214 en 241 punten, waar 228 een wp was, een gemiddelde van 59,87%. en een 4e plaats. wel een behoorlijk punten verschil, maar waarschijnlijk omdat we het gezeur hadden om de papieren, want die jury controleerde het.
later op de middag mochten we onze 2e proef starten, we moesten minimaal 60,5% en onze 4e plaats behouden om door te mogen. een half uurtje losgereden, goed aan het been gezet en naar de ring toe, gelukkig hoefte ik maar 2 minuten rond de ring te rijden, de proef ging beter dan de eerste proef, wel een paar kleine foutjes, ik had 254 en 249 punten, waar 240 een wp was, een gemiddelde van 62,88% en bovendien was ik 2e! over de 2 proeven een gemiddelde van 61,37 % en een 3e plaats. dus, we zijn afgevaardigd naar het NK in Ermelo!

uitgestrekte draf, handen iets mee naar voren, neusje dr uit en strekken maar.

schouderbinnenwaarts,
foto's zijn gemaakt door : http://www.hippiquephoto.tk

Mooie foto's ook.