Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Aranel schreef:Zonder zadel spring ik er meestal zo op, soms vraag ik een voetje van iemand.
Ik vind met een trapje opstijgen echt iets voor oude en/of veel te dikke mensen die zelf niet meer hun paard kunnen beklimmen
Een Amerikaanse top-dressuur rijder schijnt, publiekelijk het volgende gezegd te hebben "ik stop met rijden zodra ik een trapje nodig heb om mijn paard te bestijgen" .
Hier ben ik het dan ook wel mee eens
net het hele filmpje gezien maar ik wist het zodra ze in beeld kwamen.Aranel schreef:Ik vind met een trapje opstijgen echt iets voor oude en/of veel te dikke mensen die zelf niet meer hun paard kunnen beklimmen
Aranel schreef:Zonder zadel spring ik er meestal zo op, soms vraag ik een voetje van iemand.
Ik vind met een trapje opstijgen echt iets voor oude en/of veel te dikke mensen die zelf niet meer hun paard kunnen beklimmen
Een Amerikaanse top-dressuur rijder schijnt, publiekelijk het volgende gezegd te hebben "ik stop met rijden zodra ik een trapje nodig heb om mijn paard te bestijgen" .
Hier ben ik het dan ook wel mee eens
Waratje schreef:Tja, voor intelligente uitspraken moet je kennelijk geen Amerikaanse dressuurruiter hebben. Hij kan duidelijk niet verder denken dan zijn eigen comfort. Voor het paard is het een stuk comfortabeler als je wel met een krukje of iets dergelijks opstapt, maar ja, rekening houden met je paard, dàt doe je natuurlijk niet als je serieus aan "sport" doet![]()
Dat hij niet meer op een paard wil zitten als hij er niet zonder krukje op kan komen, geeft alleen maar duidelijk aan dat het paardrijden voor hem geen levensstijl is maar een baan. Ieder z'n meug
Horsedances schreef:Een Amerikaanse top-dressuur rijder schijnt, publiekelijk het volgende gezegd te hebben "ik stop met rijden zodra ik een trapje nodig heb om mijn paard te bestijgen" .
Wat is jullie idee hierover :