dit eigenlijk erg onverwacht omdat ik me op de reservelijst had laten zetten i.v.m met
een volle startlijst.
toch werd ik vrijdagavond opgebeld met de mededeling dat als ik wilde zaterdag middag kon starten in het L1.
tuurlijk wilde ik het proberen al was het wel wat gestres op het laatste moment.
gelukkig had ik donderdag in de les extra veel aandacht besteed aan het wijken wat nog steeds
een struikelblok is voor ons beiden.
na mij ook nog verslapen te hebben, unicum zaterdagmorgen in een sneltreinvaart klaar gemaakt.
tijdens het losrijden was hij super fijn, goed geconcentreerd en fijn aan de hulpen.
tijdens het ring verkennen merkte ik al dat hij redelijk op z`n gemak was en liet zich dan ook goed
langs de hekjes en mensen sturen. ( dit tot grote opluchting van mij want het was een tijd geleden
dat we in een ring met hekjes hadden gereden )
de proeven ging erg goed alleen het wijken was wat minder en dit werd dan ook zwaar bestraft

toch kregen we 186 en 192 punten en een 2e en 3e prijs!
een super debuut dus en ik ben erg trots op wat we in zo`n korte tijd voor elkaar hebben gekregen,
dit had ik 3 maanden geleden niet durven dromen.
deze keer zijn er helaas geen foto`s gemaakt maar wel is alles gefilmt.
hierbij dan ook het filmpje van mijn 1e proef waarbij we 192 punten en een 2e prijs haalden.
ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter liet

[filmpje] 11-08-07 L1 dubuut unicum te zevenaar