V-Power mocht/moest er weer aan geloven vandaag. Zoals ik de vorige keer al vertelde zijn we bezig met meer activiteit krijgen, meer werk van achter, zitten, meer schwung en voor omhoog komen. Niet direct de makkelijkste dingen natuurlijk. Maar langzaam wel iets waar we naar toe willen werken. V-Power is van zichzelf niet mega heet/voorwaarts/onder de indruk, daarom zal ik 'nieuwe' dingen moeten verzinnen om er iets extra's uit te krijgen. Vandaar dat we nu meer met balkjes gaan trainen, dit hebben we eigenlijk nog nooit echt meegenomen (alleen in stap dan), verder hebben we wel eens een paar (lage) sprongetjes gemaakt, wat hij erg leuk vindt overigens. V-Power pakte dit werk eigenlijk best wel erg leuk op, en de moeilijk is dat hij na de balkjes ook met meer cadans gaat lopen. In het begin lukte dit nog niet echt, wat hij wilde eerst springen over de balkjes of te snel gaan, maar later pakte hij dit best wel fijn op. Hoewel ik wel kon merken dat hij het afentoe best moeilijk vind. Dan het volgende, ik zit idd niet in verlichte zit, want in het begin maakte hij anders helemaal reuzespronge
, ik heb wel in het begin lichtgereden, daarna ben ik gaan doorzitten, niet heel diep zitten, maar heel erg licht zeg maar, zo kan ik hem na de balkjes namelijk beter/makkelijker verder stimuleren.losrijden

even wat enger maken en weer loslaten daarna,zo komt hij beter los

en dit is niet de bedoeling van balkjes
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FIZYMEN4.jpg
hij snapt het! maar ik moet hem wel nog tegenhouden voor

hij heeft er nog steeds zin in en begint al voor de balkjes ruimer te gaan

mooi beeld tussendoor

hij grijpt wel

even stappen tussendoor

daar komt al wat oprichting

hij wordt steeds fijner

ik had ook nog andere balkjes liggen

dit is ook mooi, nu nog zonder balkjes

richting uitdraven
http://www.mijnalbum.nl/Foto-V3YRVQYW.jpg
halsstrekken, dat kan hij wel geloof ik

en kussssje
Nu nog zonder, maar dat gaat vast wel lukken! 
) en oefen zelf veel aan de pessoa aan de longe met verhoogde balkjes.