sunnymay schreef:Je schouders komen door veel jonge paarden rijden... Ervaar zelf helaas ook het probleem.
Maar ziet er best lekker uit toch!?
Wat heerlijk dat Pien zo'n mooie ronde hals heeft van haar zelf.
Dat zag ik al eens eerder op foto's van haar.
Hoe vaak rij je haar nu per week? Moet alles nog heel rustig aan, of kan je haar nu al wat meer oppakken?
Klopt, dat denk ik ook!
Ik merk ook dat ik het doorzitten totaal verleerd ben. 
Het grappige is dat ze vroeger helemaal niet zo'n ronde hals had voor mijn gevoel, dat is echt met de jaren gekomen. Maar ze liep wel al vanaf het zadelmak maken heel makkelijk nageeflijk, en dat is ze altijd blijven doen.
Ik rij haar zo'n 3x per week en longeer nog een paar keer (maar altijd aan een halster, maar je kunt haar niet bijzetten, dat vindt ze heel eng en dan laat ze zich achterover vallen). Ik zou haar wel meer kunnen rijden hoor, maar daar heb ik de tijd niet altijd voor. In principe kan ik alles gewoon weer met haar doen. Heb haar ook een paar maanden heel veel in het bos gereden op mijn vorige stal, daar heeft ze veel conditie door gekregen.
Cin schreef:Fijne foto's om te zien. Pien ziet er heel goed uit!
En het lijkt erop of ze van achter ook een stuk beter mee komt? En zoals gewoonlijk zit je er super netjes op.
Die schrikfoto is ook heel grappig om te zien, op een goed moment geschoten Samantha

Dank je! Voor mijn gevoel komt ze achter inderdaad beter mee, ze begint iets sterker te worden. Hoewel ze nooit heel sterk zal worden achter, denk ik.
Inderdaad een leuk moment, jammer dat er geen foto's zijn van dat ze zo hard ging daarna.