) en kon dus getest worden, nu had ik al een tijdje niet meer gereden in een bak met Wikke, een een flippende Viola in de wei ernaast zorgde ervoor dat Wikke best wel aan het kl*ten was (= alleen maar snelle versnellingen dus ook geen normale stap, en als er even ruimte is uit zichzelf gaan versnellen, niet leuk door de hoeken willen, heel sjaggerijnig reageren op alles wat ik vroeg van haar).. Dus uieindelijk maar besloten ene paar hindernisje's met haar te nemen en gelijk was Wikke veel vrolijker en makkelijker met het rijden! Een echte springfries is ze dus
Verder was het meer beetje losrijden door de bak met lange teugel, vandaar de waslijntje's
Jammergenoeg zijn heel veel van de foto's onscherp, binnekort nog maar een keer dus, foto's zijn altijd handig om fouten op te merken
Doordat ik al een tijdje niet meer in een bak heb gereden ben ik niet hoger dan 90 steiltje gegaan met haar maar dit wil ik zekers weer gaan oppakken het springwerk met Wikke!
Mede doordat zij dit zo enorm leuk vind om te doen en ik dus ook
Eigen commentaar:
*Piano-handje's waar ik al steeds meer op let en wat dus ook steeds beter wordt
*Hakken mogen meer naar beneden en benen iets wat naar achteren
*Wikke heeft eigenlijk alleen maar waslijntje's
*Recht kijken bij de hindernis, om de een of andere vage reden kijk ik steeds schuin naar links wat ik pas op foto's opmerk
*Cap is eigen keuze
1. Grote Wikke is het zo wel

2. Hier begon ze al met kl*ten, niet stil willen staan voor het opstappen...

3. En even een rustig stapmomentje, wat mijn hand daarzo doet? Ik heb werkelijk geen idee

4. Wikke zegt: Viola!! Wacht op mij!! Ik wil ook mee
*stamp stamp stamp*
5. Oef.. toch wel een schefe been aanwezig

6. Draven, Wikk was het niet zo eens met dat ik niet gelijk een mega-draf wou..

7. Kruisje om te beginnen, Wikke houd niet zo van lage hindernisje's en verzint dan zelf altijd hoogte's waar ze overheen moet
Gelukkig dit keer geen staanders 

8.

9. Maar springen vind Wikke wel leuk!

10. Na het uitstappen waarbij het zadel er al af was gegaan mocht Wikke weer terug

11. Tot slot nog even een crea-beafoto van mams!