Ik heb voorheen M1 gereden met Jeanna maar in november 2002 kreeg ze helaas een ernstige peesblessure. Na anderhalf jaar was ze pas weer hersteld maar niet meer goed genoeg voor de sport. Ik heb in de zomer van 2004 nog een poging gedaan om het weer op te pakken maar helaas werd ze weer kreupel. Toen zijn we maar buitenritten gaan maken.
In januari 2006 ben ik een half jaar op buitenlandstage geweest en toen ik terugkwam kreeg ze binnen twee maanden zeer ernstige ontstekingen in haar voorhoeven waardoor ik haar bijna kwijt was. (Zie site Rob van Nassau). Sinds vorige week zondag zit ik er weer op, vandaag voor de 3e keer. Echt trainen kun je het nog niet noemen. Het meeste is namelijk stap met twee keer wat draven tussendoor.
We hebben dus al 3 jaar geen dressuur meer gedaan en de laatste anderhalf jaar heb ik er volgens mij nog geen 10 keer opgezeten om wat buiten te rijden dus hou het commentaar aub een beetje vriendelijk. Ik ben namelijk allang blij dat ze het allemaal weer zo braaf oppakt en de rest komt vanzelf wel weer! Ik weet dat ze ook nog wat te dik is maar dat gaat er wel af nu we weer aan het rijden zijn.
Het is trouwens mijn doel om haar 2-3 keer per week recreatief en dressuurmatig te berijden. Wedstrijden zitten er echt niet meer in daarvoor heeft ze teveel beenproblemen (gehad).
Losstappen met een lang teugeltje

Rustig wat oppakken in stap

Draven (ik spoor haar net aan)

Onthoofd maar toch een leuke foto

Even wat zeggen tegen de fotograaf

Nog meer draven

Hier loopt ze lekker ontspannen, jammer dat ik niet naar voren kijk

Alweer klaar, uitstappen met een lang teugeltje

En natuurlijk een snoepje!

Filmpje draven (let niet op het einde, mijn vader kon het uitknopje niet vinden
)http://www.zippyvideos.com/920254626721 ... en-110807/