Vorige week zaterdag zijn we met de vereniging naar de Gelderse Kampioenschappen geweest, en hebben meegedaan aan het verenigingkampioenschap! En ik mocht meedoen met de dressuur.

We zijn uiteindelijk 6de geworden, en mogen nog wel door naar de Nederlandse, dus wij zijn blij,

Mijn proef ging voor onze doen heel netjes, er zaten een paar dingen in dat beter kon, met overgangen drukte hij zich er af en toe uit en hij was een beetje kijkerig, er is natuurlijk ook veel te zien op zo’n Gelderse
, maar er zaten ook goede punten bij, bijv. 8 voor middendraf.
We hebben 190 punten gekregen, mooie winstpunt dus(Jammer dat ie niet meetelt
)Nou, nu de foto’s maar eens::

1. Losrijden.

2. Niet zo’n mooie foto, ;p

3. Hier spant ie zich, het wil nog niet altijd even ontspannen. Ook ik zit naar voren heen, ik ga dat heel gauw doen, maar is heel moeilijk om er altijd aan te denken

4. Tjah, middendraf. Charmant moment
. Hij vertrekt opzich wel netjes, maar drukt zich er weer uit. 
5. Galop.

6.

7. Nog een galopfoto, andere fotograaf ;p

8. Grote volte hals strekken. Boogje in mijn teugels. Laat z’n halsje wel lekker los.

9. Persoonlijk vind ik dit de mooiste foto, lekker ontspannen. Alleen mijn houding is niet zo netjes.

10. Halthouden.

11. Halthouden&Groeten.
Punten waar ik aan moet denken is mijn houding, en ik af en toe meer ontspannen rijden. We werken er hard aan, en 't is al stukken beter geworden, maar 't kan nog beter,

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik heb hem nu vanaf December, dit is ongeveer onze 4de wedstrijd, dus ik ben tevreden!

http://img50.imageshack.us/img50/9740/k ... r15me6.jpg
Foto van 4 Februari dit jaar, toch een hele verandering!
Liefs,