Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:mischien is les een optie?
annebe schreef:Heb je de rug al eens na laten kijken door een osteopaat?
ninavenya schreef:KiWiKo schreef:mischien is les een optie?
Bedoel je voor mij?
Nou ik rijd al heel lang, en ook best goed.
Citaat:De dierenarts en een heleboel kennisen hebben gekeken maar niks gezien

en ik, ik ben me ervan bewust dat ik nog zoo, zoooo veel te leren heb 
annebe schreef:Citaat:De dierenarts en een heleboel kennisen hebben gekeken maar niks gezien
Dat is het probleem nou juist, een dierenarts en een heleboel kenissen kunnen niet zien of voelen of daar een osteopaat voor nodig is.
ninavenya schreef:Bedoel je voor mij?

KiWiKo schreef:meis, ik rijd al 30 jaar, waarvan de laatste 15 jaar voor geld![]()
en ik, ik heb ook nog altijd lesen ik, ik ben me ervan bewust dat ik nog zoo, zoooo veel te leren heb
Ik denk dat het verstandig is om er een goed lesgeefmens bij te halen
Alfa_Girl schreef:ninavenya schreef:Bedoel je voor mij?
Hoelang rijd je dan al want je kan nog niet zo lang rijden als je nu nog maar tien ben. Staat in je profiel!! dus het kan hooguit 2 jaar.
Er staat als je der gang laat gaan dan doet ze niets. Dat is het probleem JIJ moet de baas over haar zijn. En les is voor jou misschien een goed idee als je een bokkend paard niet aan kan. Vraag dan na een jaar les om wat moeilijkere paarden. Dan krijg je meer ervaring.
Als je een paard hebt betekend het niet gelijk dat je alles van paarden afweet.
Zijn alleen tips..
KiWiKo schreef:meis, luister..... ik loop al heel wat jaren mee, echt! haal er deskundige hulp bij, laat de pony nakijken...... en echt ga lessen. Als je 5 keer per week op de manege kan lessen dan kan je ook een a twee keer per week prive lessen volgen.
Ik kan je vertellen dat je nu een moeilijke pony tegen bent gekomen, en daarom heb je een probleem......... omdat de pony te moeilijk voor je is, daar moet JIJ mee om leren gaan, en dat gaat alleen maar door goede begeleiding van de grond af
ninavenya schreef:Het probleem is dat ik er niet meer op durf, en 4 van de lessen van die 5 lessen zijn privé