Pandora @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rooos_

Pandora @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 18:08

na dit topic viewtopic.php?f=10&t=783507&hilit=.. ben k heel hard aan het werk gegaan en dit is et resultaat :

eerst even een foto toen ze niet egt oplette maar vind tog dat ze er nog flink bij is na wat ze eerst altijd had, alleen jammer dat ik mijn buitenteugel los heb hangen ( is omdat ik nu meer op de binnenteugel rijd en ik niet met mijn buitenteugel in de weg wil zitten) :

Afbeelding

vind dit persoonlijk een hele stoere foto, alleen mag haar snelheid wel even iets omlaag:

Afbeelding

ik vind dit wel een fijn beeld geven, ze loopt wel lekker ontspannen en let goed op Haha!:

Afbeelding

meer foto's heb ik niet, maar ikzelf vind het al een flink verschil en vind dat er al wel wat vooruitgang inzit, vooral met mijn houding ben ik al erg tevreden..
Laatst bijgewerkt door Rooos_ op 10-08-07 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Pandora @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:09

leuke fotos alleen ik heb altijd geleerd om op mijn buiten teugel te rijden

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:14

leuke foto's, die 2e is idd erg leuk!
veel rijtechnisch commentaar kan ik niet geven, ivm kleine foto's

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:19

Leuk, een naamgenootje van mijn knollie Haha!

In de galop hangt ze heel erg naar binnen waar ik uit opmaak dat het tempo erg hoog lag. Probeer door zwaar te gaan zitten en je been eraan te houden het tempo wat terug te rijden.

Ik snap net als engelina niet waarom je juist op je binnenteugel aan het rijden bent. Mij is ook altijd verteld dat je juist op de buiten teugel moet rijden en als ik dat doe dan merk ik ook dat alles veel makkelijker gaat.

Verder is het erg moeilijk om te zien hoe je precies aan het rijden bent omdat de foto's vrij klein zijn en van nogal ver weg genomen zijn.

Rooos_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 18:30

engelina schreef:

ik rijd met de buitenteugel, omdat ik veel met de stelling rijd, en rijd haar door met de binnenteugel en daarna ik weer door op beide teugels hoor Knipoog

o0o_Jade_o0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 19:41

Rooos_ schreef:
engelina schreef:

ik rijd met de buitenteugel, omdat ik veel met de stelling rijd, en rijd haar door met de binnenteugel en daarna ik weer door op beide teugels hoor Knipoog

Als je stelling vraagt moet je juist je buitenteugel eraan houden. Clown Anders gaan ze enkel in hun nek plooien ipv door hun hele lichaam en in het ergste geval lopen ze dan over hun schouder weg.

Verder wel een leuk paardje Haha!

Rooos_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 11:01

Nouja goed maakt niet uit, ik zou binnenkort wel even een filmpje neerzetten van hoe ik haar erdoor rijd, miss dat het dan duidelijker is wat ik wou zegge

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 21:35

jemoet ten alle tijden je buiten teugel erbij houden vandaar dat die galop foto ook niet zo een succes is