Mn handen, eerst moesten ze uit de 'parkeerstand'(hoger en meer uit elkaar) en nu moeten ze weer lager & meer bij elkaar
haha. Zal er op gaan letten....
o0o_Jade_o0o : ze is verschrikkelijk eigenwijs ja, en als ze besloten heeft dat ze iets niet wil krijg je het ook bijna niet voor elkaar. Maar goed, samenwerking is het toverwoord....
xRavel; Thanks! Ga je weer eens mee op bokt meeting? 
Puk_SuperHaf: Thanks!
Pel: De foto's geven absoluut een eerlijk beeld nu, het was ook een bonk spanning.... In de bak gaat het er gelukkig wel rustiger aan toe.
Iris; Nog bedankt voor het foto's maken he! We komen er wel, als je kijkt hoe ze een half jaar geleden liep, gaat het toch al 10x beter...
Cle0o_o0; Ja, dat ronder.. het blijft het enige echte probleem, ze is verder intussen aardig goed aan mn hulpen gelukkig, maar dat ronde, nee.. dat duurt denk ik nog wel eventjes.
Maar nu ik die foto gezien heb weet ik gewoon weer dat het moet kunnen. En af&toe geeft ze ook al wel een stukje toe.
Rechtop zitten gaat met doorzitten super, maar met lichtrijden duik ik echt nog een beetje voorover, zeker als judy harder gaat lopen. Is al minder dan eerst maar dat blijft moeilijk.