Vorige week maandag is Silence naar zijn nieuwe stal verhuisd, waar hij het overigens
Woensdag heb ik voor het eerst met hem in de buitenbak gereden.
En hij deed het echt super. Hij keek nergens naar en deed netjes wat ik van hem vroeg
.Omdat het zo goed ging, heeft ons mam wat foto`s gemaakt tijdens het rijden.
Commentaar is welkom, maar hou het wel vriendelijk.
Het was dus de eerste keer (Silence moet nog wel wennen aan de bak, is veel zwaarder als op de oude stal) dus we hebben het rustig aan gedaan.
Uiteraard heb ik ook ingestapt, maar toen was ons mam bezig alvast muesli voor Silence te maken en uiteraard heb ik ook rechtsom gereden, maar daar heeft ze geen foto`s van gemaakt.
Nou genoeg gekletst, bij deze de foto`s
Het zijn er niet zo veel, maar binnenkort komen er nog wel wat bij als het zonnig weer is.En nogmaals: Commentaar is welkom, maar hou het wel vriendelijk.
Eigen commentaar: Vooral mijn handen en soms moet ik erop letten dat mijn benen niet te ver naar achteren gaan.
1)Zo treffen we Silence altijd aan als we `s avonds komen. Hij is helemaal gek van zijn buitenluikje

2)Rustig beginnen met een drafje:

3)Hij kan zijn beentjes wel optillen
:
4)En hij loopt rustig verder (op de oude stal was hij nu zeker 2-3x weggeschoten van iets "engs"):

5)Tja, een achterkant vind ons mam vast ook boeiend
:
6)En als afsluiting een galopje(op de één of andere manier krijgt ons mam die nooit helder op de foto, maar wilde er toch maar eens één plaatsen)
Teugel hangt wat losser, deed ik expres om te kijken wat Silence zou doen. Op de oude stal ging hij er dan namelijk altijd vandoor:

Bedankt voor het bekijken van mijn topic

, ziet er goed uit !!