Ze begint nou veel losser te worden, en constanter. Maar het is nog steeds moeilijk om haar in die constante aanleuning te krijgen.. Ik doe het ook gewoon lekker rustig stapje voor stapje, haar loswerken en dan op het eind iets meer naar oprichting toe te werken. het lijkt op de foto's dat ik streng ben met mijn binnenhand, maar dat valt best mee.. Ik vraag meestal en zodra zij nageeft ontspan ik meteen. Nog steeds vind ik t erg moeilijk, omdat ze best een heethoofd kan zijn

Maargoed tips zijn altijd welkom
Maar houdt het wel aardig 
1.

Beetje losstappen.
2.

3.

Ze wilt niet echt langs mijn enge vader/fotograaf

4.

Hier vraag ik dr even door, als het ware weer even uitnodigen

5.

6.

Een fijn ontspannen, actief drafje.. Ze moet achter nog sterker worden, zodat ze zich wat meer kan dragen
7.

Oke, heel charmant moment

8.

Opzich wel een fijn galopje

9.

Hier kwam ze weer iets ertegenin.
10.

En dit weer t tegenovergestelde wat ze kan doen, zie ik liever het hierboven dan dit. Maargoed, hier kan je goed aan zien dat ze nog niet constant genoeg is.
11.

Uitdraven en ze wou weer niet langs me pap

12.

En lekker uitstappen..
Ik weet dat het nog lang niet is, hoe het moet zijn.. Maar ik ben hier al zo tevreden mee bij haar!
Bedankt voor t kijken en als je tips of iets hebt heel graag. Maar ook graag met uitleg erbij

Groetjes Sandra!

Meeste foto's is ze lichter, omdat t met flits is in de binnenbak.. ze heeft t kleurtje als op de 2e foto zoiets..
dat vind ik ook.. daarom zijn we er ook fijn mee bezig