Christa en ik @ rijles.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Christa en ik @ rijles.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 18:44

Heb vorige week een topic gemaakt van mij en mijn pony, hierin stonden handige tips die ik ben gaan gebruiken (of ten minste oefenen).

Zoals beugels een gaatje langer, schouders naar achter, hakken beter uitdrukken (alhoewel dit altijd al erg moeilijk voor me geweest is).

Christa begon heel erg gespannen en zat aan haar moeilijke kant helemaal vast, na een lange tijd opwarmen en veel oefeningen in stap gedaan te hebben ging het echt stukken beter.

Ik liep hier op haar moeilijke kant, ben best trots op deze foto.
Afbeelding

Deze foto laat zien dat ze er heel graag onderuit wilde komen aan die kant.
Afbeelding

Loswerk volte.
Afbeelding

Haar makkelijke kant, mooi foto vind ik zelf.
Afbeelding

Beetje strekken, jammer dat ze hier teveel op de achterhand liep, maar ben toch erg trots omdat dit eigenlijk de eerste keer was dat ik dit gedaan heb.
Afbeelding

Groetjes!

ps. wat vinden jullie van mijn frontriem (A)

x__Ellis

Re: Christa en ik @ rijles.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:46

Leuke foto's Maar denk er wel om dat je je schouders naar achteren houd Knipoog Op sommige foto's zie ik dat je nog steeds wat naar voren valt, en denk om je beugels, die moeten niet te ver in de beugel Haha!

Voor de rest vind ik jullie een leuke combi Ja

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 18:49

x__Ellis schreef:
Leuke foto's Maar denk er wel om dat je je schouders naar achteren houd Knipoog Op sommige foto's zie ik dat je nog steeds wat naar voren valt, en denk om je beugels, die moeten niet te ver in de beugel Haha!

Voor de rest vind ik jullie een leuke combi Ja

Haha ja, ik moet steeds denken van, owja schouders naar achter en recht zitten (vergeet het daardoor steeds).

En die voeten, zal het ooit goedkomen Bloos

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:50

Ga iets meer naar achteren zitten en je handen wat rechter op!

Ik zie je frontriem eigenlijk helemaal niet Tong uitsteken dus kan er ook niets van zeggen Clown

Succes met rijden!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:51

leuke combinatie Lachen maar ik neem aan dat je bedoelt bij die laatste foto dat hij te veel op de voorhand liep ? Want ze kunnen nooit te veel op de achterhand lopen Nagelbijten / Gniffelen ( iig vind ik dan Lachen )

׳ succes nog Lachen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:55

Leuke frontriem Haha! Knipoog En jullie zijn een hele leuke combi!

Kijk ook uit dat je paard in de volte niet naar binnenvalt, buitenhand er goed bij en zelf ook vooral niet naar binnen gaan leunen!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 19:49

Jiill_ schreef:
leuke combinatie Lachen maar ik neem aan dat je bedoelt bij die laatste foto dat hij te veel op de voorhand liep ? Want ze kunnen nooit te veel op de achterhand lopen Nagelbijten / Gniffelen ( iig vind ik dan Lachen )

׳ succes nog Lachen !

ow haha ja foutje Clown

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:55

Ik vind je erg gespannen zitten probeer de volgende keer alsof je in een hang stoel zit gewoon lekker hangend.. voeten niet te ver in de beugel het lijkt ook of ze erg ongelijk hangen.. probeer je handen iets meer te dragen en van je af te houden.. mischien een tip om 1x in de week zonder zadel te gaan rijden dat doet wonderen voor je houding.. succes

katrien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:58

maar er staat bij de laatste foto dat je het jammer vind dat hij tè veel op de achterhand rijdt.. dat is juist goed..
i.p.v. op de voorhand!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 19:59

katrien13 schreef:
maar er staat bij de laatste foto dat je het jammer vind dat hij tè veel op de achterhand rijdt.. dat is juist goed..
i.p.v. op de voorhand!

Ja zei net was een foutje, bedoelde teveel op de voorhand Sigaar

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 19:59

BE_GENTLE schreef:
Ik vind je erg gespannen zitten probeer de volgende keer alsof je in een hang stoel zit gewoon lekker hangend.. voeten niet te ver in de beugel het lijkt ook of ze erg ongelijk hangen.. probeer je handen iets meer te dragen en van je af te houden.. mischien een tip om 1x in de week zonder zadel te gaan rijden dat doet wonderen voor je houding.. succes

He ja bedankt! die ga ik eens proberen.