Afgelopen donderdag en vrijdag is m'n vriendinneke Josan bij me blijven slapen en hebben we ontzettend veel lol gehad. In de wedstrijden is ze mijn 'concurrent', uiteindelijk toch meer een ontzettend goede vriendin.
Tijdens mijn training met Charlie Boy heeft ze mijn fotocamera in handen genomen en haar ontzettende best gedaan gave kiekjes te maken. Naar onze mening zaten er een paar hele stoere exemplaren tussen die ik bij deze graag met jullie wil delen.Nog even in het kort. Ik breng Charlie Boy momenteel succesvol uit in de klasse Z2 dressuur. Hij is een weekje niet echt lekker geweest, waar ik me behoorlijk zorgen om maakte. Aanstaande zaterdag vinden namelijk de Regionale Brabantse Kampioenschappen plaats, waar ook wij van de partij zijn. Gelukkig gaat het inmiddels door veel loswerken en veel trainen weer aardig de goede kant op en kan ik hem langzaam maar zeker alweer delen van de training wat meer op gaan pakken. De foto's zijn dus maar van een deel van de training. De andere delen heb ik lekker voorwaarts en neerwaarts gereden om hem weer lekker soepel in zijn lijf te maken.
Ik heb geen foto's van het losrijden en cap is eigen keus!
Foto's staan niet op volgorde.
1.

Eerst even een creabea foto

2.

Achterbeen wat activeren. Gaat al de goede kant op.

3.

Appuyement.
4.

Uitgestrekte draf gaat ook al weer redelijk.

5.

Lekker voorwaarts galopje, mag nog wat meer opwaarts.
6.

Uitgestrekte galop. Hier werd hij wat sterk, vandaar mijn handen zo laag en breed. Er mag nog wat meer power in.
7.

Voor het rijden had ik de camera nog even in handen voor het ITP zetten van Charl. Deze blackfoto was mijn absolute favoriet
.Commentaar is welkom. Blijf wel een beetje aardig, ik ben hem immers wel aan het oppakken maar er zit nog steeds een stijgende lijn in. Charlie Boy is nog niet op zijn top, daar zijn we natuurlijk druk mee bezig.
Mijn eigen commentaar:
- Ik moet mijn handen af en toe wat meer bij elkaar en voor me uit zetten zodat hij zijn neusje nog net wat meer uit kan leggen.
- Het achterbeen mag in het totaalbeeld nog wat meer onder de massa komen.
Naast dit alles wil ik Josan even ontzettend bedanken voor deze super gezellige dagen en voor het maken van deze rijfoto's.
Bokkers, denk aan de copyright.

Liefs, Esmée