Hij begon met inrijden heel lekker tot we door een kuil heen gingen, daarna zette hij alles vast. Heb hem met moeite nog enigzis los kunnen krijgen, maar echt denderend was het niet.
1e proef begon wel lekker, maar in de 1e uitgestrekte draf schopte hij zichzelf héél hard tegen zijn rechtervoorbeen. Verder gingen 2 eenvoudige wissels heel slecht. 2e proef, weer in de 1e uitgestrekte draf zichzelf aangetikt. En alle wissels gingen slecht, hij stapt van zichzelf heel ruim en tikt zich heel snel aan in stap en doordat hij al zijn ene been zo aangetikt had, werd hij voorzichtig.. Dat betekend dus, vol op de handrem en dan pas stappen, om zich maar niet aan te tikken.
Had wel een 8 voor mijn uitgestrekte galop en volte 8 meter

Uiteindelijk was ik 8e met 59,41% en 60%
1. De 1e uitgestrekte draf, na het aantikken gewoon verder rijden
Mooiste foto meteen ook 

2. Zelfde uitgestrekte draf, nét na het aantikken, vandaar uit elkaar

3. Net klaar met achterwaarts

4. Galop

5. SB, niet goed, hij houdt teveel vast

6. Appuyement, moet zelf op de goede kant blijven zitten!

7. Hoofdje tijdens begin uitgestrekte stap

8. Middendraf naar het afgroeten toe, einde 1e proef.

9. Galop

10. Galop richting eenvoudige wissel

11. Na de eenvoudige wissel

12. Weer richting eenvoudige wissel

Ook hebben we met het viertal nog meegedaan. We hebben maar 3 maanden kunnen oefenen ( 1 keer per week
En de laatste 2 weken voor de Regio helemaal niet. Het was in handicap en uiteindelijk werden we 4e in totaal en 3e van de M. Met maar 4 punten minder dan nummer 1 in de M 
13. Losrijden viertal

14. Weer losrijden

15. Vlak voordat de proef begon

16. Max tijdens losrijden viertal
http://i199.photobucket.com/albums/aa13 ... J02R44.jpg
EDIT:
Eigen commentaar: Hakken uitdrukken, normaal nooit last van, maar moest hem nogal aan de gang houden in galop ivm de eenvoudige wissels
Anders gaat die echt op de handremEn bij de uitgestrekte stap, normaal heb ik geen pianohandjes, alleen met hem langer laten
Leuke combi ook.
het begin stuk van je 2e proef was helemaal niets op aan te merken.
dan ben ik nr 2...