Ik heb een maand geleden een (onderlinge) springwedstrijd gereden met Rikita S (v. Purioso). Rikita is 8 jaar, en ze is niet het allerbeste springpaard wat rondloopt op onze manege
. Daarom ben ik juist nog trotser dat ze het zo goed gedaan had!! Ik heb ook op paarden gereden die fijner sprongen dan rikita, ze heeft een hele gekke manier, en gooit vaak het hoofd omhoog boven de sprong, dat zie je soms ook terug op de foto (vooral aan mijn houding
)Dit is de tweede springwedstrijd die we samen gereden hebben, en ik was supertevreden over het resultaat (omdat het springen in de les vaak niet zo goed ging..). We hebben de eerste ronde helemaal foutloos en binnen de tijd gereden! In de barrage hadden we helaas 2 weigering (en een val bij de 2e weigering
). Volgende keer proberen we het gewoon nog een keer, en het belangrijkste: We hebben er in ieder geval weer veel plezier aan beleefd!!
wat mij vooral heel erg opviel was dat ik overal mijn voeten naar buiten draai!! daar schrok ik echt van en ik ga er zeker op letten de volgende springwedstrijden!
Alle tips zijn (meer dan) welkom!!! maar houd het alsjeblieft een beetje vriendelijk..
1.
de eerste sprong, meteen een beetje gek

2.

3.

4.
ze liep hier zo twijfelend op af.. dat ik spontaan JA!! riep toen ze erover was! vandaar dat mijn mond zo open staat

5.

6.
hier raakte ik nét voor de hindernis allebei mijn beugels kwijt! vandaar dat ik een beetje mee "hang" met het paard

7.

8.
deze vind ik persoonlijk wel gaaf!

9.

10.

11.

12.
deze sprong maakte we na 2 weigeringen en een beetje hulp.. uit stilstand sprong ze eroverheen!

hieronder nog het filmpje:
http://s200.photobucket.com/albums/aa11 ... CN3332.flv
13.
verder heb ik deze dag nog met een ander paard (Jende S.) dressuur gereden. Hier waren bijna geen goede foto's van, dit was de enige fatsoenlijke:

nogmaals; alle tips zijn (meer dan) welkom!! ik hoop dat jullie tips hebben om sommige dingen te verbeteren..maar houd het alsjeblieft vriendelijk!

), en ik geen zin in een kopstoot heb!