Ezter schreef:Enige puntje dat ik je mee zou willen geven is dat ik hem gezien zijn nivo nog wat hoog vind blijven in het kruis. Ik zou graag zien dat hij wat meer gaat zitten.
Helemaal met je eens hoor. Het is niet dat hij van nature echt makkelijk zakt in het kruis! We zijn er hard op aan het trainen, maar daarom zijn ook die verruimingen in draf zo'n zwaar punt. Het voordeel aan Ramses is weer dat hij eigenlijk nooit fouten maakt en erg constant is, idd ook in de hand, wat dus ook de scores oplevert!
En die hakken, ja blijft moeilijk! Maar ga mijn best doen! Bedankt voor de tip!
Love_Blinkey schreef:hoezzo zou je hem eigenlijk ooit verkopen? heb je hem met die reden aangeschaft? het is een pracht paardje! geniet ervan!
We hebben meer paarden en het is de bedoeling dat deze dus ook een keertje doorschuiven. Dus dan kan ik weer met een jonge gaan beginnen. Anders redt ik het niet qua tijd en hij is nu op een mooie leeftijd om nog goed te verkopen. Maar heb net besloten hem nog een jaar aan te houden omdat ik op het moment een vijfjarige op stal heb staan wat waarschijnlijk einde verhaal is.
talented schreef:Hoe is het met je vierjarige??
Die is al vijf! Maar dat is dus diegene waar ik hierboven net over schreef dat het niet goed gaat. Het is een echte headshaker, allergieen voor licht en pollen. Is dus eigenlijk vrij weinig mee te doen op het moment, maar vrees dat dat ook niet meer goed gaat komen. Hij heeft het in zo'n erge mate dat het echt niet leefbaar is ook niet voor paard zelf. Zijn luchtwegen zijn erg aangetast en zijn longen ook al, dus we kijken nog even af met wat homeopatische dingen, maar ja....
rockey schreef:hee denise!! gaaf joh!! veel succes laat je iets weten in dit topic? anders lezen we het wel met een foto in de paardenkrant

Haha, ik denk niet dat dat dit keer zal gebeuren, ik houd je op de hoogte!
En iedereen bedankt voor de leuke reacties en succes wensen!