(teminste, ik vind 5uur opstaan vroeg
)We gingen meer voor de evaring, aangezien we nog op wedstrijden meer een combinatie moeten vormen en omdat ik hem nog fijner wil sturen. Dat lukt niet naar paar x, maar ik voelde al echt vooruitgang!

Toen we eindelijk in Exloo waren, hadden we hem nog even gelongeerd aangezien hij wat fris was.
Vervolgens erop en hij was heel braaf! Geen gekke dingen en het leek echt alsof hij al jaren mee gaat naar concour, mijn held

Mijn dag kon niet meer stuk en ik was erg tevreden over hem!
We zijn niet door, maar we wisten van te voren dat dit we konden verwachten aangezien ze meer een langgelijnd en een groot paard willen zien.
1.

2. Hier is mn linkerteugel in een boogje, maar ik zie dit liever aangezien ik te snel op mn rechterteugel stuur.

3. Deze vind ik de mooiste

4.

5.

6.

7. Zie ik er niet mooi uit?

Met mijn pony heb ik de GK mogen rijden.
De proeven gingen heel fijn en er zat veel rust in de proefjes! Dat is voor ons heel belangrijk, aangezien Kimberly vaak gespannen kan zijn.
In mn 1ste proef had ik wat foutjes, zoals het stil staan in de galopwissel.
Mn 2e proef ging nog veel fijner en daar zat geen grote foutjes in. Ik was echt heel blij, aangezien dit mn fijnste proeven waren! Helaas had ik grote puntenverschillen van de jurys en het jurycommentaar was precies het tegen overgestelde bij de andere jury. Dus ik baalde wel dat mijn gevoel niet bevestigd waren door mn punten. Tevens had ik het op video staan, dus gelukkig kon ik daar alsnog zien dat mn gevoel goed was.
8.

9. Tevreden na afloop!

10. Mijn schatje

Shanna en Equivision hartstikke bedankt!
Ik heb je helaas niet zien rijden, maar het ziet er goed uit hoor!
Verder mooie foto's en Kimberly looks good. 

haha