Dioosje weer aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Charlottje

Dioosje weer aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 17:03

Weer eens wat foto's van Dioos.

Ben nu pas weer een paar daagjes bezig met rijden, want ik ben 2 weekjes weg geweest. Ze was heel braaf alleen ze is verschrikkelijk hengstig dus afentoe was ze een beetje lastig.

Mijn verbeterpunten, ik weet het wel maar met rijden denk ik daar dus niet aan. Naar voren kijken (lukt hier toch al wel beter), en handen boven de schoft houden. Verder mijn beenhouding, ik rijd nooit met schoenen (rijd wel lekker maar niet dressuur), maar mijn laarsjes zijn te klein (pas ze nog wel maar met aan en uit doen is het een ramp (telkens kramp met uitdoen) dus daar moet een ritsje in worden gezet maar ik ben een beetje te lui om dat te laten doen Tong uitsteken. En ik moet rechtop zitten, alleen rechterschouder werkt niet mee daarvoor ook een reden

Afbeelding

Halthouden, te diep. Hier is ze nog heel koppig mee...

Afbeelding

Drafje, ik moet naar voren kijken

Afbeelding

Stapje

Afbeelding

Halthouden gaat of zoals foto 1 te diep of zoals dit (ook niet goed dus)

Afbeelding

Draf

Afbeelding

Zij loopt netjes maar hoe ik zit Verward geloof dat ik al op de volte zit Tong uitsteken

Afbeelding

Netjes

Afbeelding

Netjes

Afbeelding

Ook wel netjes

Afbeelding

Nog een standfoto (jammer dat ze zo met haar achterbenen staat)

Dobel

Re: Dioosje weer aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 17:05

Leuke foto's ik heb het idee dat je te diep aan de teugel hebt lopen, maar voor de rest mooie foto's PS denk een beetje aan je zit;)

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 17:08

mooie foto's ! de puntjes zeg je zelf eigelijk al , soms wat te diep en beetje je houding Lachen
verder heb je ook een mooi paard onder je kont !

McLaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 17:12

Ik heb een andere mening dan hierboven Lachen

Je zit best recht en met schoenen heb je meestal (ik dan) zwabberbenen maar dat is zo niet te zien. En ik vind het beestje op de foto's niet te diep. Leuk paardje!

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 20:21

Ik vind zelf ook niet dat ze te diep loopt, op 1 foto een klein beetje achter de loodlijn.

Ja met die benen het is meer het losse gevoel en de losbungelende voeten, geef mij echt maar laarzen ... 10x beter.