Vorige week zondag heb ik wedstrijd gereden in Noordwijkerhout. Het was een ramp, maar kan niet altijd goed gaan natuurlijk
De eerste proef begon heel goed, maar in de middendraf struikelde Cook, waardoor hij boos op zichzelf werd. Dit heeft hij bijv. ook met springen als hij een balk er af gooit, wordt ie boos en dan gaat hij bokken. Dit keer in mijn proef. Bijna alle oefeningen heeft hij gestaakt, gebokt enz. Resultaat 156 punten. De tweede proef ging beter, maar veel te braaf. Maar ik had zoiets van, laat hem maar zo, beter als bokkend m'n proef door. In de tweede proef had ik 161. Verdiend dus, ik had ook helemaal niet hoger verwacht.
Ik ging alleen bij het secretariaat vragen of ik alvast mijn punten mocht hebben, ik hoefde niet op de prijsuitreiking te wachten want ik had toch geen winst of prijs. Daar kreeg ik even een preek van een vrouw, dat ze het wel snapte van de lage punten want hij moest natuurlijk veel opgerichter en verzamelder lopen in de M2 en zij had zich terug getrokken van de wedstrijd als ze mij was. Hmm fijn van die mensen die ongevraagd hun mening geven. Natuurlijk weet ik ook wel dat hij beter moest lopen, maar dat kwam er deze dag gewoon even niet uit. Volgende keer beter !
Toch wil ik even de foto's met jullie delen

1. Hier moet ik m'n handen op gelijke hoogte houden.

2. Uitgestrekte stap, beetje zakken.

3. Hier moet hij iets hoger, en loopt hij een beetje op de voorhand.

4. Keertwending, als iemand daar tips voor heeft, graag!

5. Middengalop, althans dat moest het voorstellen
Hij trapte tegen de omheining 

6. Na z'n bok.

7. Staking op X. Hier was ik linksom en moest ik afwenden bij B. Maar meneer draaide om en sprong 2 meter hoog bokkend steigerend.. Hm.

8. Binnenkomen voor tweede proef. We kunnen nog lachen

9. Rechtstellen na schouderbinnenwaarts.

10. Middengalop. Deze foto vind ik mooi, hij gaat bergopwaarts iig.

11. Afgroeten.
Ach, volgende keer gaat het vast beter

Groetjes!