Hoi
ik heb net hetzelfde gehad.Ik rij met mijn paard fanatiek western en wil graag in september aan het NK meedoen.Maar middenin het wedstrijdseizoen een blessure is lastig.Mijn paard heeft 6 weken stil gestaan,terwijl ze in top wedstrijdconditie was.Ik geef haar nu entrodex,creatine en carbosol van " LABON".Met deze supplementen stimuleer ik de conditieopbouw en de spieropbouw.Het oppakken met rijden heb ik redelijk rustig gedaan.De eerste week veel stappen,draven,daarna galopperen,waarbij afwisseling heel belangrijk is.Dus 2 rondjes draven,dan weer stappen ,2 rondjes galopperen,dan weer stappen.De week daarna ben ik begonnen met mijn oefeningen,maar allemaal niet te lang. Afgelopen zondag had ik een clinic en heb ik haar tussendoor carboslol gegeven,zodat ze het goed vol zou kunnen houden.
Het is de eerste keer dat ik supplementen heb gebruikt,maar echt super...Ze ziet er weer topfit uit,en haar spieren zijn ook weer in orde.Wel let ik met mijn training op om niet teveel te gelijk te doen,maar voor de rest is alles weer vanouds.
Hopenlijk heb je hier iets aan,