).Dit weekend hebben we Hoonhorst gereden. Mijn moeder was een beetje laat op stal, waardoor het allemaal wat langer duurde. Voordat ik er goed en wel op zat was het kwart voor 3 en om 3 uur moest ik starten. Nou was het ook warm weer, dus lang inrijden zag ik zowiezo al niet zitten. Inrijden liep ze goed, zie hier :

1.

2.
Toen kwamen de proefjes. Proef 1 was bij een vrouwelijke jury die voor haar auto zat op een stoeltje. Dat vond paarlied tog wel erg spannend. Ze was daarom ook wel behoorlijk heet tijdens de proef, omdat het ook waaide en de boompjes steeds omvielen
Dit resulteerde voor mij in een verschrikkelijk tegen de hand koming bij het wijken voor het rechterbeen, zo erg dat ze der hoofd in der nek gooide en stilstond. Maar goed, gewoon doorgereden, wijken afgemaakt en tog nog een 4
Hier de foto's:

3. Beetje aan het rennen en veraf

4. Middengalop, rent ook een weg, maar we behouden in ieder geval de oprichting (die we normaal vaak verliezen)

5. Middenstap, lukte aardig goed toch

6. Halthouden voor achterwaarts (YES VIERKANT
)En toen kwam proef 2. Wat heb ik me doodgeërgerd. Er hing een vlag NAAST de ring. Er stond een tent en een rode kliko NAAST de ring. Waar gin al haar aandacht heen? Nou, niet naar mij! Heel veel kwam ze tegen de hand, ik heb me er maar aan overgegeven dat het helemaal niks werd.
Foto's:

7. Binnenkomen

8. Wijken (wordt hard aan gewerkt, maar op wedstrijd doet ze het altijd weer anders)

9. Afwenden voor halfthouden/achterwaarts (kijk die oprichting ook, vlag stond achter haar, vandaar
)
10. Close-up

Ik was het na die 2de proef echt flink zat. Heb gewoon een kwartier lopen janken hoe het ging. Hard getraind en dan dit. Paard afgezadelt en in de trailer gezet en toen kijken naar me punten. En toen kreeg ik serieus de schrik van mijn leven. 182 voor de tweede (dat vond ik toch echt heel erg raar) en 202 voor de eerste
Toen kwam de 2de schrik, ik stond 2 keer eerste!!
Het resulteerde ook nog in 2 vrijkaartjes voor Zwolle Indoor in februarie.Volgend jaar ga ik zeker weer naar deze wedstrijd, hopelijk hangen er dan geen vlaggen om de ringen
Geeft u maar commentaar, hou het wel lief he
Groetjes!

edit: foto's in topic gezet