Iets na 10en moest ik eerst voor de vereniging. We waren foutloos
Helaas werden er 2 anderen wegens omstandigheden uitgebeld dus het eindresultaat was niet al te best 
1.
2.
Daarna moesten we 4tal. Losrijden ging opzich fijn. We hadden totaal geen verwachtinngen omdat we vorige week nog slechts 6e waren. Verder ook niet veel geoefend, bijna nooit compleet.
3. Complete 4tal.
4. Binnenkomen, goed voor een 8.
5.

6. C afwenden, halthouden. Foto van de dag, kaarsrecht

We waren zelf opzich wel redelijk tevreden
Rond 1 uur toen we aan het bbq-en waren kwam er opeens een telefoontje. Jullie moeten opzadelen, zitten bij de beste 3. Nou dus wij al helemaal blij natuurlijk, gingen ervanuit dat we 3e waren. Iedereen snel opzadelen. Even bij de ring gewacht en toen mochten we erin. We waren nog druk met elkaar aan het kletsen en toen hoorden we opeens. Gelders Kampioen pony's klasse Licht Winterswijkse Ponyclub
Echt helemaal onverwacht. We waren kampioen met 337 punten. (Volgensmij 172 en 165 punten
)7. Urose voorop met de vaandel

8.
Even juichen naar de fans 
9. Dat lint staat Urose toch goed he

Nou, na de parade, snel peesbeschermers weer omgedaan want ik moest springen. Niet veel losgesprongen omdat ik 's morgens ook al voor de vereniging had gedaan. Na 4 sprongetjes vond ik het goed (ze sprong heerlijk) dus naar de ring gegaan. Dit was het fijnste parcour ooit dat ik met dr heb gesprongen, alles klopte
Behalve de laatste hindernis
Nou we waren dus foutloos 
Afgezadeld, verkend voor de 2e mache. Makkelijk parcours met 9 sprongen
We mochten als 2nalaatste starten. Dus na lange tijd weer uit de trailer gehaald. Paar sprongetjes gemaakt en weer het parcours in. Het ging niet heel fijn maar we waren weer foutloos. Dus door naar de barrage 
10. Ze kwam er dicht onder, dus even flink de spoor erin

11.
12.
In de barrage had ik jammer genoeg een balk. Maarja kon Urose niks kwalijk nemen. Ze was gewoon moe. Op hindernis 2 tikte ze de balk eraf, en daarna heeft ze nog gesprongen voor wat ze waard was
Uiteindelijk zijn we 10e geworden met 47 stijlpunten 
13.
14. Ezel

15.

Met dank aan Danielle (Daentje) voor de foto's
HAHA