sannuhh schreef:Ziet er leuk uit!! Mooi setje ook.
Maar vind je het zo verstandig om gelijk weer te springen, als hij 4 weken niets heeft gedaan waarvan de laatste week kreupel?? Ookal was het niet hoog.
De laatste week was hij niet echt kreupel , hij had alleen een er dik been achter, en hij heeft 1 dag wat stijf/kreupel gelopen. Ik heb hem dan ook nog een paar dagen, nadat de zwelling helemaal weg was laten staan. Dit was de 3e keer dat ik er weer op zat.
We hebben een paar sprongetjes genomen na het rijden. Kilian vind springen geweldig, en omdat ze zo goed gewerkt had was het een beloning. We hebben nog geen 5 minuten gesprongen.
Verder zoals xLuus al zegt ieder zijn eigen aanpak, met echt springen gaan we nu nog niet beginnen. Eerst weer een beetje alles opbouwen.
xje_kim schreef:die laatste foto vind ik een beetje eng ,lijkt net (zoals joscaa al zei) dat je jullie kantelen en vallen
Zoals je op de foto kan zien komen we vanuit een bocht. Daardoor lijkt het misschien alsof we helemaal kantelen /vallen . Maar dat is niet zo
xLuus schreef:Heee Maud!
Het ziet er erg goed uit! Hoe gaat het met je rug?
Leuk dekje heb je er weer bij maud! *jat dekje

*
we moeten snel eens meeten!
Groetjess!
Dat moeten we inderdaad snel maar eens een keer gaan doen ! Met mijn rug gaat het nu wel redelijk, heb nu 4 weken bijna niet gereden, en dat merk je wel!
lovekomeet schreef:heey meid!!
ziet er netjes uit zoals ik al zei op msn

je rijd hem echt netjes hoor!!!
ben nog steeds jaloers op je dekje

commentaar geef je zelf al!! ziet er echt netjes uit!!

haha dankje meid, en zoals ik al zei jij rijd komeet ook erg netjes hoor!
Watch_Me schreef:Hee meisje,
ziet er goed uit hoor! Je zal de draad wel weer wat moeten oppakken denk ik zo. Hij is wel wat kilootjes aangekomen volgens mij, dus dat wordt maar weer hard trainen met deze grote jongen!
haha dankje! En daar heb je helemaal gelijk in, hij is behoorlijk wat aangekomen! Maarja wat wil je na bijna 4/3 weken op wei staan!
De rest bedankt voor de leuke reacties!