Haf Tosca @ dressuur!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Taron

Haf Tosca @ dressuur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 12:35

Dat is lang geleden.... Clown

De laatste paar maanden ben ik wel serieus bezig geweest met rijden, alleen eigenlijk nooit foo's laten maken. Nu had ik een dressuurzadel te leen om te testen dus moest het er maar van komen. Lachen

Ze liep wel fijn, lekker los in d'r lijf. Alleen ik kan niet echt lekker zitten op het zadel, daarom zit ik soms ook wat verkrampt, kunststof is toch niet mijn ding. (Ben net mn KN'netje gewend, dus hou ik het daar maar bij)

En waaaarom kijk ik steeds naar beneden?? Sigaar

De foto's van het instappen waren niet zo spectaculair, dus gelijk maar draf Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ontspannen drafje
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Inzet volte, actief binnenachterbeen
Afbeelding

Wijken, laat net mn binnenteugel los
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat meer oprichting vragen
Afbeelding

Galopje
Afbeelding

Deze foto vind ik echt geweldig
Afbeelding

We zijn ook al een beetje aan het 'spelen' met de zijgangen, dat pakt ze best goed op.
Afbeelding
Afbeelding

blonde_007

Re: Haf Tosca @ dressuur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 12:57

leuke pony, aparte manen heeft ze !! met het rijden moet je een beetje op je tenen letten..

o0o_Jade_o0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:17

Ziet er leuk uit. Probeer haar alleen wat actiever te rijden.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:15

Het ziet er allemaal heel netjes en ontspannen uit Ja
Als ik de foto's zo zie, dan denk ik dat je best iets meer zou kunnen vragen. Iets minder "meerijden" en wat meer initiatief nemen en echt er aan rijden, dat is eigenlijk mijn tip Lachen
Een goede basis heb je al, wat je nu doet kun je zo te zien allemaal vrij makkelijk en zonder rukken en plukken voor elkaar krijgen, dus ik zou zeggen: tijd voor aktie Knipoog *LOL*

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:20

En let op je buitenteugel!
Veel succes verder!

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:35

Ik zou haar wat meer nagevelijk gaan rijden. In het begin op de fotos is het netjes maar die laatste paar mag ze iets meer je hand volgen. Ik zou dat eerst goed voor mekaar hebben voordat ik aan zijgangen zou beginnen. Verder leuke haf, en succes. Lachen

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 19:04

Bedankt voor de tips Ja Ik was vooral bezig haar van achter uit te rijden. Want de laatste tijd loopt heel actief op de achterhand. En dan moet ik haar van voren bij elkaar houden zodat ze de balans niet verliest. En op zo'n moment moet ik aan te veel dingen tegelijk denken Haha! maar dat komt vanzelf, want ik zie elke keer weer verbetering Lachen