Christa is 17 jaar oud (ik 16), toen we haar 3 jaar terug kochten was ze nouwelijks bereden (karrepony), waardoor ik als groentje met christa als groentje eigenlijk alleen maar recreatie heb gereden, nu ongeveer 3 weken ben ik écht (met priveinstructie) aan het dressuren geslagen, ook voor het eerst voor mijn pony dus.
Extra: ik heb net nieuwe laarzen die ontiegelijk anders zitten dan mijn vorige laarzen waardoor ik mijn benen nogal raar heb soms

Van te voren kan ik al zeggen dat ik mijn voeten beter moet houden, afentoe rechter zitten, en geen pianohandjes.
Warmstappen, rug laten ontspannen (ze begon echt als 1 blok spanning).

Proberen beter de bocht door te gaan.

Beetje vreemd aandraven

volgend rondje (ze voelde een tikkeltje gespannen toen).

rondje erna (voelde al veel beter).

Afwenden

Denkbeeldige AC lijn
omg die voeten 

Denkbeeldige AC lijn 2 voeten al beter

Probeersel Wijken in stap

Slechte foto, wilde wijken, fotograaf begon een verhaal te vertellen, concentratie helemaal weg.

Weer van hand veranderd (draf)

Galopje (scheve foto).

Daarna uitgestapt en nog een laatste foto voor het afstappen.

Nog een vraagje, pas ik nog wel goed op haar (pony is vrij breed/1.42, ik ben 1.59/bijna 17 dus zal wel niet heel veel meer groeien).
En zou het wat worden als ik een Wedstrijdje zou starten (aangezien we allebei nog nooit een wedstrijd hebben gereden en ik er vrij weinig van af weet).
Groeten! *hoopt op goede tips*.

De hoofdhouding van je pony ziet er nog ietwat gespannen uit, ik denk dat jullie er veel deugd van zouden hebben om ook even laag en rond te rijden