Ik ben tijdens de les stiekum bij AnneB op de vroege morgen foto's wezen maken. Het was voor ons allebei laat geweest en we waren allebei 2 zombies
. Maar Ann heeft Joy goed aan het werk gekregen! En ik was erg trots op beide!Joy is namelijk nog niet zo erg lang aan het werk na haar blessure en ze is er een heel ander paard door geworden. Ze loopt zo fijn.
En de streken zijn ook weer aan wezig (van beide overigens
).Het was moeilijk kiezen van de foto's, want er zaten wel een paar leuke tussen
. Verder heeft Ann de foto's etc nog nooit onder ogen gezien. Dus ik hoop dat ze er zelf blij mee is (misschien denkt ze wel later dat het toch niet zo goed ging tijdens de les
). Maar dan heeft ze nu pech
.Veel kijkplezier allemaal! En tips, commentaar of gewoon een leuk berichtje is altijd leuk om achter te laten. Als je er dan toch bent om te kijken, is het ook niet zo veel werk om iets leuks te typen toch?
De foto's staan trouwens niet op volgorde.

Eerst eventjes Joy haar moeder in het zonnetje zetten
.Die heeft ook eventjes een nieuw leven opgebouwd sinds ze op het land staat
.
Drafje,

Nog een fijn drafje,

Het hoofdje kantelt nog een beetje, al veel minder dan Joy trouwens eerst deed, maar aan het eind van de les werd het zelfs nog beter.

Even een bochtje om de instructrice heen.

Strekken gaat ook al een stuk beter. Althans ze daar vandaag niet echt op getraind hadden.

Goedzo Joy, weer wat beter met de achterhand erbij.

Galopje

Nog zo'n fijne, alleen Joy moet is niet zo boos kijken

Wijken, zonder een kantelent hoofd.

Precies de overgang van galop naar draf vastgelegd

Nog zo'n fijn drafje,

Lekker galopje, alleen een beetje overbelicht.

Klaar
, alleen Joy kan boos kijken, maar Ann kan er ook wat van
.Nou leuk dat jullie een kijkje zijn wezen nemen.
De foto kwaliteit is niet helemaal super, aangezien me lens wat vies was (waar we thuis pas achter kwamen
)
Succes nog. 

!