Ik heb er nu zo ongeveer 10 keer op gereden en het gaat super goed.

commentaar mag uiteraard, graag zelf ik kan altijd tips gebruiken! maar houd het wel vriendelijk aub.
bedankt voor het kijken, groetjes
Elianne
ps; rijd ik licht op het goede been?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sandra_Horse schreef:ja je rijd op het goede been licht..
maar krijg je geen les/ hulp bij het inrijden?

yvette92 schreef:Ziet er goed uit. Let alleen wel goed op dat je vanaf het eerste moment gelijk goede hulpen geeft. En niet met je stem rijd..

En vooral ook vriendelijk.
Wendy schreef:Ziet er best netjes uitEn vooral ook vriendelijk.
Het lijkt alleen een beetje alsof je door het zadel een beetje in een stoelzit gezet wordt.
Als volgende stap zou ik denk ik wat aan het halsstrekken gaan werken, kleine tip
jinthe schreef:Sandra_Horse schreef:ja je rijd op het goede been licht..
jawel hoor, die man zit niet voor niks op het hek.
Bij het inrijden in eerste fase kreeg ik zo'n 4 keer per week begeleiding en nu is die fase afgelopen, rijd ik 4 keer per week ongeveer zelf met haar, wel met hulp bij opstappen en de eerst 2 rondjes maar daarna lekker zelfrijden. En ik krijg nog 1 keer per week 1 uur les nu van die man die ook heeft geholpen met inrijden.
jinthe schreef:Sandra_Horse schreef:ja je rijd op het goede been licht..
jawel hoor, die man zit niet voor niks op het hek.
Bij het inrijden in eerste fase kreeg ik zo'n 4 keer per week begeleiding en nu is die fase afgelopen, rijd ik 4 keer per week ongeveer zelf met haar, wel met hulp bij opstappen en de eerst 2 rondjes maar daarna lekker zelfrijden. En ik krijg nog 1 keer per week 1 uur les nu van die man die ook heeft geholpen met inrijden.