ik had gisteravond springles. het is mijn tweede springles ooit en heb met mouz ongeveer nog 3 keer zelf wat kleine sprongetjes gemaakt. Zelf heb ik ook totaal geen springervaring dus het is voor ons alletwee nieuw. Mouz is nu ong. 14 jaar oud en heeft voornamelijk dressuur gelopen. Met zijn eigenaar loopt hij Z maar momenteel kan zij niet rijden want ze heeft net een baby
Het springen zelf ging niet geweldig al ben ik wel over elke hindernis heengekomen(nadat er een balke af was gehaald
)het probleem ligt voor het grootste deel bij mezelf, ik rijd niet goed aan, houd tegen, zit scheef etc. etc. maar het begin is er
Ik heb niet zoveel foto's maar vooral filmpjes. heb dus even een kleine compilatie gemaakt:

alle tips zijn ofcourse weer welkom!
dan nu nog een paar foto's! Hoezé!

na het springen nog eventje in de buitenbak gereden daarna nog uitgedraafd en gestapt

deze vind ik zo leuk hij loopt hier zo lekker relaxt
hier was ik geloof ik aan het uitdraven.

en natuurlijk nog even lachen voor de camera. Mouz heeft hier zo schattig 1 oortje naar achter alsof die denk. 'wat zit jij nou te lachen mens?!'

ik ben benieuwd wat jullie te zeggen hebben

probeer als je naar de sprong rijdt naar achteren te zitte en met je benen duwen en goed door te rijden, want je rijdt nogal onzeker toe naar de sprong, en jou paardje voelt dat