goldy @ springen(filmpje)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Siita

goldy @ springen(filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 09:40

hallo,

gister heb ik met goldy even gesprongen. toch best wel hoog 1.10 dus Z voor goldy.ik weet dat mijn houding echt bagger is hier wordt aangewerkt. dus daar graag niet te veel commentaar over dat weet ik zelf wel Knipoog
fototoestel wou niet meewerken dus foto's zijn niet echt scherp
commentaar welkom mits opbouwend en vriendelijk Knipoog zaterdag gaan we voor t eerst M springen starten.

Afbeelding
drafje

Afbeelding

Afbeelding
lekker ontspannen

Afbeelding
lekker ontspannen maar mischien iets te diep alleen mijn houding Huilen , achterover zitten en voor me kijken en benen op de singel

Afbeelding
galopje

Afbeelding
springen van sloot alleen sprong ze niet echt had ik wel verwacht Vork
verder van het inspringen heb ik geen foto's deze waren mislukt allemaal te vroeg of te laag dus op t laatst maar een filmpje gemaakt.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5384188780795867584&hl=nl

groetjes

Siita

Re: goldy @ springen(filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 10:11

niemand?

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 11:37

vind dit nou niet echt Z-hoog hoor, maarja, tis natuurlijk een pony Knipoog verder zie ik dat je pony naar rechts valt boven de sprong en dus niet recht springt en aan de zijkant van de hindernis erover gaat. let ook op je tenen, kan je wel een paar jassen aan ophangen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 11:40

ziet er redelijk uit alleen handen meer megeven

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 11:41

Leuk paardje, let erop dat je de sprong recht springt, en tenen naar binnen!
Veel sucses verder int m springen! Zal vast wel lukken Knipoog

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 12:31

hey Lachen

leuke pony en ziet er wel goed uit hoor, maar je zegt dat je gaat M springen en dat je houding bagger is... moet je dan niet eens goed hard gaan werken, want het gaat niet om de hoogte maar om de techniek, als die goed is kan je een stapje verder Knipoog zou ik zeggen MAAR bagger zou ik hem zeker niet noemen Knipoog

proberen je handen iets verder naar voor te doen. Haha!

en nog 1 ding Bloos : je kan beter je pony op het begin (naar de hindernis toe) iets verzameld rijden en de laatste paar passen goed door rijden (daar moet je wel goed afstand voor kunnen zien)

dat was het wel zo'n beetje Tong uitsteken je mag wel wat zelfverzekerder zijn want je houding is dus niet slecht! (vind ik) er zijn áltijd verbeterpunten maar ik vind het goed hoor met springen, dressuur rechterop zitten maar verder goed;)

gr mandy

Siita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 13:19

mandy13 schreef:
hey Lachen

leuke pony en ziet er wel goed uit hoor, maar je zegt dat je gaat M springen en dat je houding bagger is... moet je dan niet eens goed hard gaan werken, want het gaat niet om de hoogte maar om de techniek, als die goed is kan je een stapje verder Knipoog zou ik zeggen MAAR bagger zou ik hem zeker niet noemen Knipoog

proberen je handen iets verder naar voor te doen. Haha!

en nog 1 ding Bloos : je kan beter je pony op het begin (naar de hindernis toe) iets verzameld rijden en de laatste paar passen goed door rijden (daar moet je wel goed afstand voor kunnen zien)

dat was het wel zo'n beetje Tong uitsteken je mag wel wat zelfverzekerder zijn want je houding is dus niet slecht! (vind ik) er zijn áltijd verbeterpunten maar ik vind het goed hoor met springen, dressuur rechterop zitten maar verder goed;)

gr mandy

met springen is mijn houding ook niet zo slecht maar met dressuur wel maar zoals jij zegt verzamelen en dan laatste passen goed door rijden werkt niet dan wordt ze vlak dus eerst wat meer door rijden dan voor de hindernis wat verzamelen en bij de afzet een duwtje meegeven. scheef weet ik komt door de hoogte normaal doet ze dat niet. techniek is ook zeker niet slecht hoor. kheb al es M hc gedaan en dat ging netjes zei mijn instructeur. verder bedankt voor je leuke reactie en dat je mijn houding niet zo slecht vind Knipoog

Siita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 13:20

tassie schreef:
vind dit nou niet echt Z-hoog hoor, maarja, tis natuurlijk een pony Knipoog verder zie ik dat je pony naar rechts valt boven de sprong en dus niet recht springt en aan de zijkant van de hindernis erover gaat. let ook op je tenen, kan je wel een paar jassen aan ophangen Knipoog

tis een d pony dus 1.10 is wel Z voor haar. jah mijn tenen Huilen kzal er op letten Knipoog