Gisteren reed ik voor een vrouw die zwanger is een paardje, omdat mijn zus op vakantie is, nam ik het even over. De eerste keer was ze er even bij en we kliktte meteen. Het ging harstikke goed en de eigenaresse vroeg wanneer ik weer op stal was. We hebben wat datums en tijden afgesproken, en toen vroeg ze: "Hoeveel wil je ervoor hebben?" Ik heb het netjes afgeslagen en verteld dat het een gunst was. Ik ben tenslotte (nog) geen ervaren ruiter om er geld voor te vragen en voor mijn leeftijd vind ik dat ik dat ook niet moet doen.
Dat heeft mij aan het denken gezet, wat voor kwaliteiten moet een ruiter/amazone hebben die voor iemand anders zijn of haars paard rijd voor geld. Wanneer mag diegene er geld voor vragen, volgens jullie?
Ik ben benieuwd hoe julie hierover denken!

Groetjes!
Saskia
Ik zit te twijfelen, of ik zeg dat ik niet echt wat in mijn hoofd heb, maar dat ik het wel leuk zou vinden met het risico dat ik niks krijg (en dat vind ik ook wel jammer, zit er toch zeker 2x een half uur voor op mijn fiets), of wat ze ervoor over hebben. Het moet natuurlijk niet te gek worden.
.