Knappe Arabier @ work Deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Showtime_

Knappe Arabier @ work Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 21:41

Hier ene vervolg op dit topic: viewtopic.php?f=10&t=810463&hilit=

Dit is dus toen hij een maand onder het zadel was ongeveer..

In Anky burnt Haha!

Instappen..
Afbeelding

Draf
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Galop
Afbeelding

Uitdraven..

Afbeelding

en klaar!

Afbeelding

En dan nu een week later in Anky camel..
Hier was de bak helemaal ondergeregend maar was wel nog goed in te rijden gelukkig..

Stap

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Draf, meneer was erg alert die dag Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog ff stappen tussendoor.. hij begint al naar beneden te komen

Afbeelding

En een galopfoto!

Afbeelding

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of je vooruitgang ziet met het vorige topic
Laatst bijgewerkt door Showtime_ op 31-07-07 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Canada

Re: Knappe Arabier @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:44

knapperd Bloos tnxs lian

PartOulOver

Re: Knappe Arabier @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:44

heey! Het ziet er leuk uit hoor!
Ook die setjes zijn leuk.

Veel succes verder.

bonte_bente

Re: Knappe Arabier @ work Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:47

mooi paardje wie is de vader heb namelijk 2 merries met hetzelfde hoofdje..
kijkt wel leuk dat oranje op vos

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:53

Ziet er netjes uit. Hoe vaak wordt ie nu gereden in de week?
Fijn dat je het geduld op kunt brengen te wachten tot HIJ jouw hand op komt zoeken. Dit zie ik helaas nogal eens overgeslagen worden. Er wordt tegenwoordig teveel waarde gehecht aan het neerwaarts en te weinig aan het voorwaarts Bloos

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:54

Met Maikeltje eens!!
Ziet er goed uit, maar ik vind hem wel wat te iel... Misschien een idee om hem na het inrijden nog ff op de wei te gooien en later weer op te pakken...

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 21:55

1 a 2x in de week rijden we hem ongeveer 20 min verder staat hij nog fulltime op het land. Ik vind dat ook hoor hij moet eerst maar leren voorwaarts op eigen benen lopen daarna dient ie vanzelf wel aan om laag te gaan lopen als hij e rklaar voor is.. In stap doet hij dit dus al maar in draf weer absoluut niet dusja.. dan nog ff lekke rmet t koppie omhoog Knipoog

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 21:56

hey griebels weer Knipoog Hij loopt zoals hierboven staat nu 24/7 op het land op 20 tot 40 min per week na Knipoog Ook heeft hij net 2 weekjes vakantie gehad dus we doen t echt wel heel rustig aan Lachen

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:59

Ok, dat wist ik niet. Misschien is het een paardje wat gewoon iel is Knipoog

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 22:00

ja t is een 3 jarige dus die kan je nog niet helemaal mooi vol verwachten.. ook is hij ernstig mishandeld geweest heb even geen foto bijdehand.. canadakim heeft m met super goede zorg er weer helemaal bovenop gekregen dus het is al super hoe hij er nu uitziet! En we hebben nu super veel land waar hij helemaal bij kan komen!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:04

Dan zal hij om die reden misschien wat iel zijn (en blijven). In mijn pro staat mijn merrie van 4 jaar oud. Die wordt nu pas ingereden omdat ze ook veel heeft meegemaakt toen ze jonger was. Ze ziet er wel goed uit, zeg maar TE goed Haha!
Maar die wordt al dik als ze naar eten kijkt Knipoog

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:07

griebels schreef:
Dan zal hij om die reden misschien wat iel zijn (en blijven). In mijn pro staat mijn merrie van 4 jaar oud. Die wordt nu pas ingereden omdat ze ook veel heeft meegemaakt toen ze jonger was. Ze ziet er wel goed uit, zeg maar TE goed Haha!
Maar die wordt al dik als ze naar eten kijkt Knipoog

Da bolleke van jou wordt vanzelf minder bol als ze echt aan het werk gaat Haha!
En ze ziet er hartstikke goed uit Ja Ze is gewoon mooi rond Clown

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:09

haha... Wat zij teveel heeft mag ze aan Liekie geven Knipoog

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:11

Hee, ziet er leuk uit Ja..
Het is ook niet storend dat ze niet naar beneden komt (niet dat dat moet ofzo) Maar toch..
Ze lijk een beetje op mijn arabje Haha!...

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 22:13

griebels ziet er nu goed uit idd.. maar amorrie heeft ook een buikje hoor ookal zie je die nu niet haha.. zit jij op de 4e foto in je profiel erop?

Carriejjjj: dank je maar het is een hij Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:16

Jeps dat ben ik...
Was mijn cap thuis vergeten na een wedstrijd met de schimmel, en wist dat ze in stap niets deed.. Heb verder dus ook niets gedaan alleen ff erop gezeten en weer eraf.

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 22:18

jajaja meteen smoesjes! niks over mijn al dan niet ontbrekende bokriepmje wat er wel opzit he.. oef dat valt me ff van je tegen!
Als je zelf in de inrijd periode met schoenen en zonder cap erop zit en buitenritten maakt met schoenen en zonder cap heb je geen recht van spreken vind ik!
Maargoed nu weer verder en on topic graag!
Laatst bijgewerkt door Showtime_ op 31-07-07 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:21

Wat een leuke arabier! Setje staat echt flitsent! Hij loopt netjes ontspannen zeg. Hij staat ook nog lekker op het land zag ik. Dat is heerlijk voor m. Top!

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:51

QuickSilver schreef:
jajaja meteen smoesjes! niks over mijn al dan niet ontbrekende bokriepmje wat er wel opzit he.. oef dat valt me ff van je tegen!
Als je zelf in de inrijd periode met schoenen en zonder cap erop zit en buitenritten maakt met schoenen en zonder cap heb je geen recht van spreken vind ik!

Kijk dan maar eens eerst in jouw eigen profiel... Knipoog Staat daar ook geen foto van jou met gympen voor de eerste keer op een paard? Je hebt wel een cap op maar goed, het is wel erg gemakkelijk om eerst te gaan katten op anderen... Sommige mensen willen je alleen maar opbouwend commentaar geven. Het is niet nodig om alles als slechte kritiek op te vangen en gelijk in de aanval te schieten.

Verder vind ik de foto's er erg goed uitzien. Het paard krijgt voldoende vrijheid om op 4 benen te lopen en zelf zijn balans te vinden. Ziet er erg goed uit! Na verloop van tijd zal hij wel zelf je hand komen opzoeken!
Veel succes nog! Lachen

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:57

ziet er goed uit hoor! wat een leuk beest. succes verder

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 00:01

Precious20 schreef:
QuickSilver schreef:

Kijk dan maar eens eerst in jouw eigen profiel... Knipoog Staat daar ook geen foto van jou met gympen voor de eerste keer op een paard? Je hebt wel een cap op maar goed, het is wel erg gemakkelijk om eerst te gaan katten op anderen... Sommige mensen willen je alleen maar opbouwend commentaar geven. Het is niet nodig om alles als slechte kritiek op te vangen en gelijk in de aanval te schieten.

Verder vind ik de foto's er erg goed uitzien. Het paard krijgt voldoende vrijheid om op 4 benen te lopen en zelf zijn balans te vinden. Ziet er erg goed uit! Na verloop van tijd zal hij wel zelf je hand komen opzoeken!
Veel succes nog! Lachen

Daarbij zijn het paardrijdschoenen hoor Knipoog Met hak dus en gewoon veilig.
En wat ik op mijn 200% zeer brave schimmel doe heeft niets te maken met het inrijden van een jong paard.
DAt ik op mijn merrie mijn cap niet op had is slecht en staat ook in het topic waar die foto uit komt. Is geen excuus, maar wel een verklaring waarom. Verder heb ik standaard mijn cap op bij haar Ja
Je reactie slaat nog kant nog wal en is erg grof!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 07:21

Jammer dat je zo agressief reageert Quicksilver, deed je in het vorige topic ook..

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 07:43

was gewoon een grapje, griebels had zoveel commentaar dat ik geen bokriempje ophad (wat er wel zat) terwijl ze zelf dus zonder cap en met schoenen op een 3 jarige zat.. dus vandaar.. Maarja weetje het gaat geneens om je schoenen of wel geen cap.... iedereen mag het op zijn manier doen het kan mij niks schelen hoe iemand anders an paard inrijd dat moet ie namelijk helemaal zelf weten! enne op die foto's in mn profiel heb ik niet gestapt en mn voeten los in de beugels voor als ie wat zou doen dus geen stap gezet en mn voet e rniet helemaal ingedaan.. maargoed dan nog.. moet ik toch zelf weten Knipoog

enne.. wat jullie al wel niet aggressief noemen zeg.. Zijn jullie dan niks gewend ofzo? In mijn ogen reageer ik echt niet aggressief..
Maargoed zoals ik al zei graag ontopic!! We hebben het hier over bovenstaande foto's
Laatst bijgewerkt door Showtime_ op 01-08-07 07:46, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 07:45

ik had geen commentaar, ik VROEG of er een bokriempje was omdat ik er geen zag, en met schoenen kun je gewoon goed rijden hoor Ja
Is gewoon veilig!

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 07:47

nouja dat kwam dus ook aanvallend en agrresief over zoals dit van mij blijkbaar op jou Knipoog Maargoed.. ik vind dat je 2 prachtige paardjes hebt en het prima doet met ze...
Laatst bijgewerkt door Showtime_ op 01-08-07 07:49, in het totaal 1 keer bewerkt