Dancer@Springwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gipsylover

Dancer@Springwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 17:32

Heyhey!

Daar zijn we weer. Dit x dancer@springwork!
Vandaag was maaike meegegaan, en die heeft gefotografeerd!
Ook zei heeft er even opgezeten en ook gesprongen.
Dancer is een 7 jarig a welshje. Misschien ben ik wel ietsje te groot, ik weet het..
Me houding is op sommige foto's bagger slecht! Ik vind het best moeilijk om op zo'n klein ponytje goed in verlichte zit te gaan zitten! Het andere welshje is Fleurtje daarvan ook 2 foto's, Fleurtje is nog maar 2! Naja genoeg gepraat, hier de foto's!

Afbeelding
Fototje van Dancer

Afbeelding
Nadat maaike de fotograve dancer had losgestapt, en ik de hindernissen had weggezet. Ging ik er op,toen moest ze gaan werken.

Afbeelding
Galopje, draffoto's waren eigenlijk beetje mislukt Knipoog !

Afbeelding
Nog een galopje,

Afbeelding
Ojee dacht fleurtje, Dancer in galop, dan moet ik ook snel ff me gaan showen! En hop bokken raar doen en racen!

Afbeelding
Na de galop lekker halsstrekken. Goed voor der zodat ze der achterhand goed gaat gebruiken. Aan de teugel enzo vind ze nog moeilijk!

Afbeelding
En nog een x, ik hou de teugels wel een beetje te hoog en heb geen contact, verder ziet het er wel lekker uit!

Afbeelding
Op naar sprong nummer 1, ik alleen onthoofd, ik mag meer in verlichte zit en nog meer me handen meegeven,

Afbeelding
Zet ze vroeg af en dan krijg je dit, hierna had ik me gelukkig wel weer hersteld zei de fotograve, maar zie hoe vroeg ze afzette Vingers aflikken !

Afbeelding
En maaike de fotograaf er nog ffies op! Zei had er ook nog op gedraafd enzo, helaas geen foto's!

Afbeelding
En nog een foto van een paar weekjes terug!

Afbeelding
Phoephoe, die show was interessant dat ik ervan in slaap viel,

Verbeterpunten
-Meer in verlichte zit
-Handen meegeven
-Naar voren kijken
-Tenen naar binnen

Ik heb ook nog 'n flimpje, daar had ik een prachtige zit en ging het veel beter tijdens het springen!
http://www.zippyvideos.com/7114920697194606/100_5048/
En het bewijs dat we het ook wel redelijk goed kunnen Knipoog
Doegg Xx Gipsylover
Laatst bijgewerkt door Gipsylover op 30-07-07 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

IKbenEllen

Re: Dancer@Springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:38

Leuke pony, je bent idd te groot Knipoog

En bedoel het niet l*llig, maar neem springles, en ga niet zelf lopen frutten... een meter uit het zadel is nog geen verlichte zit...

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 17:42

@Ikbenellen: Dankje voor je reactie, Zelf lopen frutten is niet waar, ik heb ook springles en zoals ik al zei was het geen verlichte zit. In het filmpje heb ik wel weer goeie verlichte zit.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:44

Gelukkig heb je les, zei het ook niet om je de grond in te borden, bedoelde het opbouwend Knipoog

In de Bokt FAQ staat hoe je filmpjes moet uploaden.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 17:46

Haha okee Knipoog Ik zal even gaan kijken!

Gerlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 08:34

heee hanneke!
ik kan je filmpje niet bekijken Boos!
maar ziet er veder goed uit, en ik geloof dat in je filmpje je verlichte zit er mooi uit ziet Knipoog

xx

johanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 08:40

heej! ik vind je helemaal niet te groot hoor! Verder vind ik het een leuke pony! En de rest van het comentaar had je zelf al gegeven dus hoef verders niks meer te zeggen Lachen

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 08:51

@Gerlin: Thanx meid! Knipoog Ja, ik vind het echt moeilijk om over zulke iniminisprongetjes echt helemaal in verlichte zit te gaan zitten Vingers aflikken Op het filmpje deed ik het naar mijn doen goed, zoals ik ook gezien heb, maar tijdens de sprong voelde het of ik heel overdreve deed, Maar bedankt voor je reactie!

@johanna_ Dankjewel, dat is nou is fijn om te horen dat ik helemaal niet te groot ben! Thanx voior de leuke reactie! Haha!

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:02

Heej,
Ik vind je wel een beetje lang, maar ik denk dat hij je wel kan houden hoor Knipoog

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:06

leuke pony! probeer met de sprong mee te gaan! verder ziet het er leuk uit!