Daar zijn we weer. Dit x dancer@springwork!
Vandaag was maaike meegegaan, en die heeft gefotografeerd!
Ook zei heeft er even opgezeten en ook gesprongen.
Dancer is een 7 jarig a welshje. Misschien ben ik wel ietsje te groot, ik weet het..
Me houding is op sommige foto's bagger slecht! Ik vind het best moeilijk om op zo'n klein ponytje goed in verlichte zit te gaan zitten! Het andere welshje is Fleurtje daarvan ook 2 foto's, Fleurtje is nog maar 2! Naja genoeg gepraat, hier de foto's!

Fototje van Dancer

Nadat maaike de fotograve dancer had losgestapt, en ik de hindernissen had weggezet. Ging ik er op,toen moest ze gaan werken.

Galopje, draffoto's waren eigenlijk beetje mislukt
!
Nog een galopje,

Ojee dacht fleurtje, Dancer in galop, dan moet ik ook snel ff me gaan showen! En hop bokken raar doen en racen!

Na de galop lekker halsstrekken. Goed voor der zodat ze der achterhand goed gaat gebruiken. Aan de teugel enzo vind ze nog moeilijk!

En nog een x, ik hou de teugels wel een beetje te hoog en heb geen contact, verder ziet het er wel lekker uit!

Op naar sprong nummer 1, ik alleen onthoofd, ik mag meer in verlichte zit en nog meer me handen meegeven,

Zet ze vroeg af en dan krijg je dit, hierna had ik me gelukkig wel weer hersteld zei de fotograve, maar zie hoe vroeg ze afzette
!
En maaike de fotograaf er nog ffies op! Zei had er ook nog op gedraafd enzo, helaas geen foto's!

En nog een foto van een paar weekjes terug!

Phoephoe, die show was interessant dat ik ervan in slaap viel,
Verbeterpunten
-Meer in verlichte zit
-Handen meegeven
-Naar voren kijken
-Tenen naar binnen
Ik heb ook nog 'n flimpje, daar had ik een prachtige zit en ging het veel beter tijdens het springen!
http://www.zippyvideos.com/7114920697194606/100_5048/
En het bewijs dat we het ook wel redelijk goed kunnen
Doegg Xx Gipsylover