Vrijdag is justin aangekomen in wassenaar (hij is de laaste 2 maanden weer op het land geweest omdat het een beetje lekker weer was maar ja nu niet meer dus!)
Ik heb 2 keer eerder op hem gezeten op de longe en dat ging wel goed, alleen heeft hij problemen met voorwaards lopen soms.
Op deze stal is er een binnenbak dus na dat hij los was geweest met de zadel ging ik ff op hem zitten voor 20minutjes
Hij was wel heel erg braaf alleen ging hij heel vaak hinneken maar dat maakt verder niet uit alleen is zijn mond ietjes open op een paar fotos,hier zijn ze dan!

*ik hou mijn benen en handen heel erg stil dus als hij niet mee eens was met sturen dan wordt het vervelend voor hem want de teugels blijven het zelfde, toen hij dat door had was hij heel erg braaf. zelfde met voorwaards, stond hij in eens stil gaaf ik een schop, ging hij naar voren dan had ik mijn benen gewoon stil. Op deze manier gaat hij meer op zijn eigen benen lopen hoop ik, en dan hoef ik niet elke stap de schoppen of elke stap te sturen.
Zijn stamboeknaam is Aard, hij is Timor X Briggen en gaat volgende jaar naar de HK.

ik bedoel gewoon met sturen als hij links wil en ik rechts, verder zit ik wel zeker mee met de beweging ja