Groeten

s x p van hand veranderen,x eenvoudige

weer van hand veranderen met eenvoudige

schouder binnenwaarts

appuyeren links

verzamelde galop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Goede punten zeg! Ga zo door he!!
Dank jullie wel
MyWishMax schreef:Gefeliciteerd! Heb je je dus zenuwachtig gemaakt om niks
vond het wel jammer dat wij maar een proef konden rijden... Simba_ schreef:Hallo !
Hele mooie foto's !
Ik heb ook in Gameren gereden,, maar bij ons was de tweede proef afgelast omdat het losrijterrein een grote
waterbak was...
Hoe hebben ze dat bij jullie gedaan dan ? Want dat stukje om nog op losterijden in de bak als de ring 20x60 is
is wel iniemienie ! Konden jullie wel weer op het zand losrijden ?
Ben heel nieuwschierig![]()
vond het wel jammer dat wij maar een proef konden rijden...
utjelover schreef:Simba_ schreef:Hallo !
Hele mooie foto's !
Ik heb ook in Gameren gereden,, maar bij ons was de tweede proef afgelast omdat het losrijterrein een grote
waterbak was...
Hoe hebben ze dat bij jullie gedaan dan ? Want dat stukje om nog op losterijden in de bak als de ring 20x60 is
is wel iniemienie ! Konden jullie wel weer op het zand losrijden ?
Ben heel nieuwschierig![]()
vond het wel jammer dat wij maar een proef konden rijden...
Hey!!
Het was inderdaad niet echt handig 20x20 losrijden, maar wij mochten vijf minuten in de ring losrijden. In principe netjes geregeld vind ik. Ik was blij dat het door kon gaan.(anders was ik voor niets zenuwachtig geweest) Maar het zand in de 'normale los rijbak' was echt niet te doen!
Ik was nog bijna gestart in het l2, ze belde me om 11 's morgens op. Ik had helaas niemand om mee te gaan, en dit paard is niet de makkelijkste, dus alleen durfde in niet echt aan. Wel erg jammer , maar top dat ze me nog even op belde!
Hoe waren je punten?
Komt vast goed met hem, heb hem nog niet zo lang, dus doe het lekker rustig aan 
Anke_Amigo schreef:Gefeliciteerd! Jullie zijn echte een schitterende combi!
utjelover schreef:Nou super toch! als je tweede wordt met 187 doe je het echt goed hoor.
Karlijn had 218 en 210, op http://www.startlijsten.nl staan alle uitslagen!

Als ik nu wat meer ga starten (heb pas 4 keer gestart met Gameren erbij) dan komt er vast meer ritme in. (bij ons allebei
)
.