Vic is een 5 jarige ruin van Houston, en tot vorig jaar oktober kon hij nog helemaal niks.
4 jaar lang heeft ie jarenlang in een harstikke vieze gore stal gestaan, met eens in de zoveel tijd een paar uurtjes naar buiten. Hij krijg eten maar that's it, halster had ie nog nooit van gehoord. Ook had ie nooit met een ander paard samen gespeeld, hij stond altijd alleen, naast hem in de stal stond dan wel een ander paard maar niet samen spelen.
Toen heb k hem gekocht en verandere dat snel

dit is vic 1 van de 1e keren dat k hem zag, halster heb k ondertussen omgekregen. De eerste paar keer dat k er was, en hij mocht naar buiten zweette hij zich rot zo blij was ie dat ie weer naar buiten mocht.

1 van de eerste keren rijden (hier was hij nog hengst)

Bij ons thuis, lekker hele dagen in de wei met een dekentje
(hier was ie net gecastreerd)
begin december, rijden ging steeds beter

eind december ofzo, hij had een trap gehad van mn zusjes paard daardoor hebben we 3 maand niet kunnen rijden.

begin april geloof ik, weer oppakken na die trap

Toen kreeg ie last van zn rug, dus heeft ie weer 3 weken stil gestaan ofzo, na een behandeling van de ostheopaat (achter in zn rug zaten heel wat wervels vast) mocht ik weer rustig oppakken

Dit was geloof ik eind mei ongeveer, na de behandeling van ostheopaat

Toen eind juni hebben we onze eerste wedstrijd gereden, was meteen een selectie wedstrijd en we waren 2e met 189 punten

We mogen ook meedoen aan de friese kampioenschappen!! en dat word onze 2e wedstrijd

En zo gaat het rijden nu:
Meneer heeft net 3 weken stilgestaan wegens werkvakantie van mij, en dit was de 2e keer weer dat k eropzat:

en wat langer laten worden

en uitstappen!

heerlijke beesten zijn het die Houstons..