Foto's staan helemaal niet op volgorde.
Pap is halverwege de les een keer foto's gaan knippen, hij moest eerst bijkletsen met de man van sylvia (mijn instructrice).
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

En eentje van zijn geconcentreerde koppie:
11.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ontzettend knap dat je met je fjord Z start tussen de paarden
Succes ermee

Loizy schreef:Leuk paardje en leuke foto's, maar waarom hangt er 1 paar teugels los op foto 4?
BE_GENTLE schreef:Om eerlijk te zijn vind ik het er niet netjes uit zien, weet niet zo goed waardoor het komt.. het lijkt of de pony zich erg opkropt waardoor die nog korter wordt in de rug en vind dat je je handen wel erg ver voor uit steekt, je zadel ligt ook redelijk ver naar voren.. maar dit zijn punten die mij opvalt..
Wat een leuk beest is het toch! Had het al in je msnnaam gelezen dat je Z startgerechtigd bent! Supergoed man! Vuran ziet er lekker uit, heel wat meer body gekregen! Succes ermee! 
UkkieY schreef:BE_GENTLE schreef:Om eerlijk te zijn vind ik het er niet netjes uit zien, weet niet zo goed waardoor het komt.. het lijkt of de pony zich erg opkropt waardoor die nog korter wordt in de rug en vind dat je je handen wel erg ver voor uit steekt, je zadel ligt ook redelijk ver naar voren.. maar dit zijn punten die mij opvalt..
Nou om eerlijk te zijn, ben ik het niet met je eens.
Zover ligt de zadel nou ook weer niet naar voren, oké hij kan een stukje naarachter, maar zo te zien heeft het paard er geen last van. En het stukje over dat ze dr handen naar voren doet, wat is daar verkeerd aan? Ik doe dat ook weleens met mijn eigen paard, kijken of hij opzichzelf loopt en niet hangt etc. Ook vind ik het raar dat je zegt dat het paard opgekropt loopt, ik vind dit echter nog wel meevallen, oké hij mag iets dieper gereden worden, zodat zijn rug wat meer ontspant, maar zo opgekropt hoe jij het zegt vind ik nogal TÉ.
Maarja dit is ook mijn mening, en misschien zie ik het verkeerd, dat kan, het zijn uiteraard maar momentopname's.

Lekker dooroefenen, 't went, die 2 teugels 

, ben daar niet echt bekend naar.
Kan natuurlijk moment opnamen zijn

hij ziet er lekker los uit hoor als ik zo de fotos bekijk.. Mooie combinatie ook