Ben nu voornamelijk bezig met stappen en draven. Zoveel mogelijk rechte stukken rijden.
Voor de foto's hebben we nog even een klein buitenritje gemaakt. Helaas werden we na ongeveer 500m stappen belaagd met een hele plaag prikkebeesten, dus hebben we maar snel weer rechtsomkeerd gemaakt. Na die tijd nog even in de bak gereden. De vlekken op haar hals zijn van de vliegenspray.
Hierbij de foto's. Ze zijn redelijk flut omdat het fotograveren in de binnenbak nog niet zo makkelijk is. De draffoto's zijn allemaal mislukt en zal ik dus ook niet plaatsen. Rijtechnisch is het nog niet optimaal, maar dat komt wel. Doe lekker rustig aan en af en toe pak ik haar even op ( we moeten een keer weer echt aan het werk ). Ze heeft 3 maanden niks gedaan en wil haar absoluut niet overbelasten.
Oja, mijn nieuwe aanwinst staat ook op de foto. Mijn eerste paar nieuwe leren rijlaarzen van derby!
Poging tot poseren, lekker onvoordelig genomen...

Teveel op de voorhand

Hoofdje iets gekantelt, maar ze begint al wel iets meer te komen.

Inkakmomentje...

Geen reactie ( Starlett haar tralala hoeven in de neus momentje ) Geen zweep bij de hand dus maar even de teugels gebruiken.

Halthouden, ze stond bijna helemaal vierkant, maar verzette haar achterbeentje toch nog. Ik moet rechtop blijven zitten en schouders naar achteren...

Commentaar mag, maar houdt het vriendelijk.