Dit is mijn paard Zhivago, een nu 3 jarige ruin van Jazz x elitesport v Pion. De merrie is tevens moeder van Toricelli(v Florestan, loopt onder Lotje Schoots ZZ-Z en heeft deelgenomen aan het WK jonge dressuurpaarden vorig jaar)dus het zijn halfbroertjes.
Dit paard hebben we zelf gefokt,en hij is nu net onder het zadel. Hij loopt nu sinds een ruime week 'los op de bak',dus niet meer aan de longe onder de man(dit heeft hij ong 2 wk gedaan dus er zit nu zeg maar 3 weken iemand op).
Ik vond het wel leuk om een keer een foto te plaatsen,deze heb ik net gemaakt. Wat ik nog leuker vond,is dat ik er vandaag voor het eerst ook zelf op heb gezeten,en het ging echt heel lekker. Hij is tot nog toe mooi braaf en doet goed zijn best.
Wat op de foto misschien lijkt,is dat hij wat strak in de mond gereden wordt(binnenhand ruiter vertekent wat op dit beeld). Dit is echter absoluut niet het geval, het paard wordt met een lichte verbinding en zonder druk in de mond gereden. Dit wil ik er wel even bij vermelden,omdat het iets vertekent op de foto. Verder vond ik het echter wel een leuke foto om eens te plaatsen.
Ik ben super trots op mijn kanjer!
Een berichtje zou leuk zijn

Een echte Jazz
, ziet er al goed uit!! succes nog !

Staat ook in mijn post,heb er gister voor het eerst zelf opgezeten.Is voor mij ook de eerste keer geweest op zo'n jong dier (ofja,ik heb weljonge pony's gehad maar dat is heel anders vind ik) dus het was wel spannend. Maar hij gedroeg zich super!