Een 3 jarige KWPN Merrie van rousseau dus..
Ik ben haar aan het inrijden en heb er nu 5x opgezeten dus het werdt wel tijd wat foto's te plaatsen!
Heb gister ook voor het eerst een galopje gewaagd, ging super!
Ik heb er ook wat foto's bij van het longeren vandaag en de rest is van het rijden gister maar dat waren er maar
heel weinig.. Ben benieuwd wat jullie van haar vinden! Ik weet dat ze nog aan de dunne kant is, ze is pas iets
van 2 maandjes bij ons en was erg mager toen we haar kregen en dit is dus al een heel stuk beter geworden!
Het rijden gaat ook erg goed de volgende keer ga ik los stappen. Ze komt ook zelf al naar beneden soms dat is wel fijn!
Eerst maar een paar van haar eerste 2 weken bij ons (hier was ze dus nog erg dun) :

Op stand, snuffelen bij de nieuwe buren

Aan de longe

los in de bak
En dan wat van het longeren vandaag met bijzet:

En dan wat foto's van het rijden gister, heel weinig helaas.. en alleen van de stap

En ik vond nog 1 draf foto van vorige week.. geen super foto maar voor het idee:

Ben erg benieuwd wat jullie van haar vinden ik ben er iig erg blij mee en denk dat ze het goed zal gaan doen op concours!
Zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
Van het andere paard ga ik nu ook een topic maken en zal zo de link plaatsen!
hier de link: een 5 jarige kwpn merrie van lucky boy!
viewtopic.php?f=10&t=809814&p=28210035#p28210035

Heb het inderdaad super naar mn zin ben zoo blij dat ik bij Xenophon eindelijk wegben! De foto's doen het gewoon volgens mij..