in draf zichzelf zo enorm opkroppen dat ik het gevoel heb dat ik op een bom zit ipv van een paard
en als ik been geef,is het enige wat ze doet bokken óf in 1 keer heeeel erg schrikken
. Ook heb ik dit probleem met het halthouden, het 1e halfuur wil het nog wel. Dan kan ik een paar seconden stil staan,
maar voornamelijk ná de galop kan ze écht niet meer stilstaan, dan is het echt stijgeren.
Ook met een simpel AC lijntje wordt ze helemaal heet, ze gaat wijken, schouderbinnen en buitenwaarts lopen terwijl ik dit helemaal niet vraag van haar? Hetzelfde geldt trouwens ook bij het van hand veranderen of bijv een gebroken lijn. Em als ik dan probeer haar vooruit te drijven, is het echt hoofd in de lucht en proberen te stijgeren, of bokken.
Ik heb zitten denken dat ze me misschien gewoon aan het uitproberen is? En dat ze gewoon voelt dat ik eigenlijk een held op sokken ben?
Ik heb haar nu bijna een jaar en we gaan nu langzamerhand een beetje naar het L / M niveau, (waar ze allang geweest is, dus eigenlijk ga IK nu naar het L/M niveau
) En dat ze denkt van bekijk het maar? eerst maar eens zien wie hier de touwtjes in handen heeft. Ik zou graag van jullie willen weten of jullie misschien nog tips of iets dergelijks hebben om dit op te lossen?
Of een paar oefeningetjes om haar wat minder heet te krijgen.
O ja, ik heb normaal 2 keer in de week les, clubles en privéles, maar aangezien het bouwvak is en de clubles niet doorgaat, en mn privé instructrice op vakantie is, gaat dat nu even niet op

Alvast dankje wel
)