Maargoed, hallo allemaal,Ook mijn zusje heeft 3 weken van hardt werken met onze lerares uit NL achter de rug. De 2 hebben veel bijgeleerd in de tijd dat onze instructie hier was.
Soria is met haar 4 jarige leeftijd een zeer leergierig paardje wat erg werkwillig is, zijn we zo achtergekomen.
Mijn zusje is sinds vorig jaar augustus de eigenaar van Soria en pas vanaf mei dit jaar zijn we met trainen begonnen. Rustigaan opbouwen gaat ze goed af.
Vooral het aanspringen in galop was voor de 2 een struikelblok. Voor soer natuurlijk moeilijk door het missen van haar balans. Maar er komt nu geen één bokje meer aan te pas
Mijn zusje en onze lerares hebben gewerkt aan het buigen, en dit heeft toch zijn vruchten afgeworpen, zowel voor de balans, als voor het achterbeenwerk en het nageven.
Door het vragen van buiging in Soria's lijf kwam ze geheel op eigen wil nageeflijk. Geen trek werk of farceerwerk, maar gewoon heel rustig en ontspannen aan de teugel. Goed voorwaards en actief blijven rijden was hierbij ook héél belangrijk.
NB! MIJN ZUSJE RIJD, IK (TS) BEN DE FOTOGRAVE GEWEEST!
Dit is mijn toppic: viewtopic.php?f=10&t=809533&hilit=
Kijk en geniet van dit lieve koppel.
1)
Eerste lesje aan de longe. Soria werd helemaal gek toen het andere paard wat in de bak was wegging. Nu gaat dit goed.http://www.mijnalbum.nl/Foto-GA6TICVD.jpg Zweetvoetjes
2)
En toen waren ze los!3)
Mooi nekkie he?4)
IK-DOE-HET-NI......5)
....WEL
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6YTP6MSP.jpg Mooie meid, jammer van dat kolletje.
6)
Lerares erop.7)
Lange teugel, want ook dat doen we meer als genoeg hoor
8)
Kijk eens zus, ze doet het!9)
Korte uitleg10)
Lekker beengebruik11)
En galop maarweer.12)
Drafje tussendoor. Mooie hé *is trots*13)
Galopje andere kant. Zó lief die 215)
Het hele zooitje op de kiek 
Al met al ben ik erg trots op mijn kleine zusje en haar lieve fjordje!
Mijn toppic: viewtopic.php?f=10&t=809533&hilit=
Laat je een berichtje achter?

) Maar je laat het zwarte een stuk boven het witte uitkomen, en dan knip je bij het zwart steeds een stukje er tussen uit.