Haflinger X welsh @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elixir

Haflinger X welsh @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 11:04

Gisteren was het wel behoorlijk warm, en ik werd bijna opgegeten door de dazen, maar we hebben het overleefd. Ook was ik helemaal trots dat ik ze door een grote plas water op de weide kreeg maar heb geen foto's genomen.
Mijn eigen commentaar over alles :
*voeten parallel (ben precies een pinguïn)
*schouders meer naar achter (sinds kort gaat het veel beter, kon vroeger niet eens recht zitten Clown )
*vingers sluiten! (linkerhand)
*en op geen enkele foto loopt ze correct aan teugel lijkt mij, ze komt naar beneden, maar verder...?
Nu jullie, mits opbouwende kritiek Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zweethoofdje Clown
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vliegmoment, ze crosste onder me vandaan Clown
Afbeelding

Klaar en helemaal bezweet!
Afbeelding

Quilfa

Re: Haflinger X welsh @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 11:06

supermooi paardje! ziet er wel netjes uit vind ik, alleen moet ze nog wel wat meer naar beneden Knipoog veel suc6 Lachen

x_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 11:07

Leuke pony! Knipoog
Naar mijn idee mogen je beugels wel wat / een stuk langer!
Schouders naar achteren houden , en voor de rest heb je het commentaar zelf al gegeven Lachen

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 11:10

Beugels mogen idd wel langer naar mijn mening, op de vierde foto lijkt het net of je ze in een hoek van 90 graden hebt. Clown
Verder ziet het er netjes uit. Leuk beestje!

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 11:28

Samir schreef:
Beugels mogen idd wel langer naar mijn mening, op de vierde foto lijkt het net of je ze in een hoek van 90 graden hebt. Clown
Verder ziet het er netjes uit. Leuk beestje!

Ja ik heb ook dat gevoel in draf, maar in de galop heb ik dan net genoeg ruimte, en raak ik ze zelf kwijt (moet men hielen enorm rekken om ze bij te kunnen houden Clown ) Zoals je ziet zitten ze in de galop verder wel goed. Maar inderdaad in draf Clown

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 11:30

idd, als je je beugels een stuk langer doet, dan verbetert je houding van zelf ook wel wat.

uvando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:07

wat een leuekrd zeg
mooi hoofdje en wat
een gaaf hoofdstel zeg.

liefs Mylene

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 19:43

Bedankt voor de leuke reacties Haha! Ik ben ook helemaal verliefd op haar hoofdstel Haha!

Widner

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 19:47

Wat een aparte pony zeg!
Ik vind het er best netjes uitzien, teminste geen in de krul getrek! Ze is nu al lekker naar je hand toen en niet zo gespannen, ik zou proberen haar iets meer met je been naar je hand toe te rijden, mischien dat ze dan wat zakt, maar anders komt het vanzelf. Ik weet niet of je les hebt?

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 20:23

Widner schreef:
Wat een aparte pony zeg!
Ik vind het er best netjes uitzien, teminste geen in de krul getrek! Ze is nu al lekker naar je hand toen en niet zo gespannen, ik zou proberen haar iets meer met je been naar je hand toe te rijden, mischien dat ze dan wat zakt, maar anders komt het vanzelf. Ik weet niet of je les hebt?

Bedankt Bloos , het is wel een dikkerdje Tong uitsteken misschien wel een beetje TE dik maarja, in de winter scheelt het 15cm qua singel Haha!
Nee geen les, vind geen privé-lesser in de buurt, heb al heel wat afgezocht.
Er is echt al veel verbetering ivm het begin, ze liep constant met haar hoofd in de lucht, nu komt ze rustig naar beneden, en loopt op een lekker tempo (in begin wou ze altijd rennen). Maar ze geraakt wel nogaltijd makkelijk opgejaagd (bijvoorbeeld als ze moet galopperen), dan gaat ze makkelijk gaan rennen. Maar verder loopt ze al veel lekkerder dan anders, ze zoekt mn hand zelf op.

Widner

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:27

Jammer dat er niemand in de buurt is die les geeft, mischien kan je ergens een advertentie zetten? Want daar leer je natuurlijk het meest! Lachen

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 20:31

Widner schreef:
Jammer dat er niemand in de buurt is die les geeft, mischien kan je ergens een advertentie zetten? Want daar leer je natuurlijk het meest! Lachen

Je wil niet weten hoeveel advertenties ik al geplaatst heb Clown En dan moet je wel nog iemand vinden die er heel wat van kent vind ik Knipoog Aangezien ik veel dingetjes zelf wil uitvoeren (zoals aan teugel lopen), ik laat ze gewoon komen, en dergelijke dingetjes. En ja, op zich kunnen zij mijn pony niet leren aan teugel lopen, ze hoort het zelf te doen Knipoog Ze loopt wel goed over de rug, maar gewoon nog niet diep genoeg, of niet correct (bepaaldem momenten wel, maar ze komt makkelijk terug naar boven). In een filmpje zie je het veel beter hoe ze loopt.

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 08:28

Jammer dat je niemand kunt vinden! En leuk beesie hoor,vind 't hoofdstel ook erg leuk! Veel succes er verder mee.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 08:55

Mooi paardje, commentaar geef je zelf eigenlijk al aan, en je beugels mogen ook wel een paar gaatjes langer.
ze zitten nu te kort

illousion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:58

ziet er leuk uit!!;) alleen hijs volgensmij een beetje aan de dikke kant Tong uitsteken

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 10:19

illousion schreef:
ziet er leuk uit!!;) alleen hijs volgensmij een beetje aan de dikke kant Tong uitsteken

Ja misschien wel aan de dikke kant, maar zoals ik al zei, vanaf het winter wordt gaat haar singelmaat van 125 naar 110... Ze heeft gewoon een grasbuik, en ja, ze is dik, ik weet het Tong uitsteken Maar veel voer krijgt ze niet, en ik ben niet van plan om de weidegang te beperken, ze staat namelijk al 10 uren op stal, elke dag. En er blijft haflinger inzitten hé, maarja.

illousion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 18:31

Celia schreef:
illousion schreef:

Ja misschien wel aan de dikke kant, maar zoals ik al zei, vanaf het winter wordt gaat haar singelmaat van 125 naar 110... Ze heeft gewoon een grasbuik, en ja, ze is dik, ik weet het Tong uitsteken Maar veel voer krijgt ze niet, en ik ben niet van plan om de weidegang te beperken, ze staat namelijk al 10 uren op stal, elke dag. En er blijft haflinger inzitten hé, maarja.

ja idd een gras buik kan je niets aan doen en als ze idd al zei 10 uur op stal is wel genoeg. Maar rijd je ook wedstrijden of ben je dat vanplan?

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 18:43

Nee ik rijdt geen wedstrijden (heb geen vervoer), maar ze bevat ook de capaciteiten niet denk ik Tong uitsteken , springen kan ze wel maar heeft niet echt een super techniek snap je. Parcour van 70 of 80cm zou ze wel aankunnen, maar nog vind ze het niet makkelijk en gaat ze dus snel gaan weigeren, dan breek ik haar vertrouwen volkomen af..