Biaban @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

inge88

Biaban @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 22:29

De eerste keer dat ik erop zat vandaag dus verwacht er nie te veel van Knipoog Biaban heeft hele korte pasjes in alles.. stap draf en zelfs in galop maakt hij kleine sprongetjes dus dat was wel even wennen. In draf en galop kreeg ik hem ruimer maar in stap was het lastig. Commentaar laat ik aan jullie over. Helaas zijn de foto's niet erg duidelijk door gebrek aan een fatsoenlijke camera.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De camera kon bewegingsfoto's niet zo goed aan Bloos
Afbeelding
Deze is gelukkig iets beter
Afbeelding

Afbeelding
Goed je best gedaan jongen!

Elmootjuh

Re: Biaban @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:51

leuke pony en die cap staat je ook goed Haha! Tong uitsteken

Superhitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 10:43

je hebt een leuke pony!
end.. je cap staad zekker leuk Haha! Haha!
je moet je pony wat meer opwaarts rijden dan kan hij zijn achterhand laten zaken.
dat doe je door minder met je hand te doen maar meer met je zit en kuit
nou suc6 het lukt je vast wel Knipoog Knipoog

inge88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 21:57

Bedankt voor de reacties. Opwaarts is hij nog niet helemaal aan toe aangezien ik al moeite doe om hem ontspannen na te laten geven. Hij heeft altijd alleen maar in t bos gelopen met zijn hoofd de lucht in dus vond het zo wat laag al heel aardig Bloos
@ superhitt Ik vind het raar dat je zegt minder met de hand en meer met zit en been want ik heb op dat paardje een ontzettend stille hand en rijd hem netjes van achter naar voren. Misschien zie je dit niet duidelijk op de foto maar dat zou kunnen omdat dit paardje van nature hele korte passen maakt

Amani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:06

Hey leuk om biaban op bokt te zien!
Ik was vorig jaar de 1e week met Speedy bij Suzan dus daarvan herkende ik hem! Tong uitsteken
Rijden ziet er netjes uit, hij ziet er veel knapper uit als eerst!! Veel succes/plezier nog Lachen

ps hoe is het eigenlijk met jou paard?? tornados toch?

GiBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 12:44

Ziet er al netjes uit Ja Leuk paardje! Alleen je moet je handen wat meer rechtop houden Lachen

inge88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 13:41

@ Amani: Met Tornados gaat het super. Ik heb hem verkocht aan een meisje waarbij hij hardstikke goed zijn best doet. \ik heb hem verkocht omdat hij ook de wei op moest omdat het anders niet goed was voor zijn knieen. BIj mij kan dat niet omdat ik in Deurne op school zit en ze daar geen wei hebben