vandaag nog wat gedressuurd met Voodoo, hij doet echt niet graag dressuur.. maarja, het moet wel
hij kan echt tegenvechten als je hem naar beneden wilt rijden.. en ja, dan moet ik even doorvragen.. maar dat zijn momenten, ik blijf dus niet 'trekken' 
In galop loopt hij nooit naar beneden, eerst sleutelen aan die draf!
Zondag liep hij super, hele tijd mooi naar beneden, zonder dat ik af en toe nog eens moest vragen.. geweldig voelde dat
vandaag was hij weer een monstertje.. af en toe eens onder zijn voeten moeten geven 
op de andere hand liep hij dan toch al wat beter, daarna ging ik nog springen, had hindernis hoger gezet.. en meneer weet het dan dus he.. hoofd in de lucht en gaan denkt hij dan.. maar zo doen we dat niet!
dus wat rustig gereden en dan gesprongen, maar was nog altijd niet zo als het hoorde.. maar hij kan zoooo ongelooflijk sterk zijn..
achja
dus heb maar 5x gesprongen ofzo, en dan met een deftige(re) sprong gestopt.. uitgedraaft en uitgestapt en gaan afzadelen..

Mn nichtje heeft toch nog enkele leuke foto's getrokken..
Instappen 
inrijden, voodoo vond fotograafje spannend 
hier was hij dus aan het tegenwerken.. niet zo'n goede reactie van mij..
Kantelt helaas beetje 

Hier loopt hij goed
achterhand ook actief 
Hier loopt hij ook goed! 
Mooi hoofdje terwijl hij goed loopt 
Enja.. zo ging het na de sprong.. paar meter hierna heb ik hem stilgezet 
En nichtje @ les
Eigen commentaar;
-Handen
-Soms wat rechter
-En voor mij kijken (was omdat ik wou zien dat hij goed liep met zn hoofd..)
Oja, geen commentaar op mijn schoenen aub! Rijlaarzen zijn kapot.. en heb dus niks anders, heb geen schoenen met hak.. ga zo snel mogelijk nieuwe laarzen halen of proberen laten maken als dat kan.. Ben me hiervan bewust dat het gevaarlijk kan zijn
maar ik weet ook dat hij geen monsterlijke bokken ofzo gaat doen 
Commentaar & vooral tips zijn zeker welkom, zolang je maar vriendelijk blijft.. dressuur ligt ons sowieso niet echt

Groetjes!
Ieder paard heeft zoals Xenia zegt zijn slechte en goede dagen 't komt wel in orde met jullie